beantwoord

volledige verbruik per maand inzien

  • 12 August 2019
  • 2 reacties
  • 297 x bekeken

Graag wil ik weten of er een manier is om je volledige verbruik van mb's en minuten bellen kan inzien, zonder dat je de hele lijst van je verbruiks specificatie bij elkaar moet optellen, want dan ben je wel ff bezig met de optelsom. Ik wil namelijk naar een abbo en wil kijken welke het beste bij me past. Ik heb onbeperkt bellen en sms, maar dat heb ik niet meer nodig, aangezien ik niet zoveel meer bel. Daarnaast heb ik 5gb aan internet maar volgens mij is dat ook nog veel te veel, want zit veelal op wifi.. graag hoor ik of ik zelf die mogelijkheid over het hoofd zie.

Groetjes!
icon

Beste antwoord door Bernadet van Tele2 15 August 2019, 09:39

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 3
Hi, helaas heb je gelijk. Je ziet op de specificaties niet in een oogopslag hoeveel minuten en mb's je hebt vebruikt van je bundels.

Wel kun je dit zien op je telefoon. Dit zou je dus makkelijker kunnen controleren dan wanneer je alles bij elkaar moet optellen. Wanneer je wel alles bij elkaar gaat optellen, let er dan op dat de verbindingen naar boven afgerond worden.

Wanneer je dan nieuwe bundels neemt, kun je beter iets lager beginnen en dan eventueel de bundels nog verhogen.

Gr, Bernadet
Reputatie 3
Omdat er geen reacties meer gekomen zijn, sluit ik dit topic.

Nog een fijne dag.