beantwoord

Volgens mij klopt de belminuten in de app niet meer

  • 4 February 2018
  • 12 reacties
  • 448 x bekeken

Ik heb in de tele2 app 9999999 belminuten over terwijl ik er maar 100 heb op mijn tele2 web


Ik weet niet of het een bug is of een fout op mijn telefoon ik heb ook al een keer opnieuw ingelogd
icon

Beste antwoord door Rena Chan 4 February 2018, 17:53

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

12 reacties

Reputatie 7
Dat zou een bug aan de app/server zijn. Niks mis met je telefoon.

Krijg je goede informatie te zien op de website of ook niet?
Reputatie 7
Badge +12
Kijk inderdaad even op mijn.tele2.nl
Reputatie 3
Kijk inderdaad even op mijn.tele2.nl

En dan is de bug automatisch verholpen?
Handig!
Reputatie 3
[quote=Frans1428]Kijk inderdaad even op mijn.tele2.nl

En dan is de bug automatisch verholpen?
Handig!

Is er eigenlijk weleens een forummaster aanwezig hier?
Nee mijn abbonoment klopt dat hebk als eerste gechekt toen ik het zag ik dacht ik meld het ff voor de app devs miss is het een bug ofzo
Reputatie 4
Nee mijn abbonoment klopt dat hebk als eerste gechekt toen ik het zag ik dacht ik meld het ff voor de app devs miss is het een bug ofzo

Heb je de bug nu nog steeds?
Op mijn telefoon werkt het nu wel in ieder geval.

Groeten Jeroen (Blijkbaar forummaster)
Ja ik heb het nog steeds en ik heb de app ook al een keer verwijderd en opnieuw geinstalleerd
Reputatie 7
@ernstkid wat ik bedoelde is als je jou verbruik via de browser (safari of Chrome bijvoorbeeld) bekijkt als je dan inlogt bij https://mijntele2.tele2.nl/mijntele2/4G

Heb je daar ook problemen?

Zorg ook dat jou klant gegevens in jou profiel ingevuld staan, zo kan het oorzaak snel achtergehaald worden als het bug klant specifiek is.
Ik zal het nog een keer zeggen op mijn.tele2.nl klopt alles gewoon het is alleen in de app

En ik heb alle gegevens in mijn profiel ingevuld
Reputatie 7
Okay, duidelijk, verwarring kwam omdat je zei dat jou abonnement klopt, was ik bang dat je jou abonnement gegevens online had gekeken i.p.v. jou verbruik.

Even wachten tot dat een moderator het in behandeling neemt, voorlopig kun je wel je gebruik in de gaten houden via de website.
Nee mijn abbonoment klopt dat hebk als eerste gechekt toen ik het zag ik dacht ik meld het ff voor de app devs miss is het een bug ofzo

Heb je de bug nu nog steeds?
Op mijn telefoon werkt het nu wel in ieder geval.

Groeten Jeroen (Blijkbaar forummaster)

Uhh collega?🤔 😉
Vreemd dat je hiermee niet verder bent gegaan.
Reputatie 4
@Friesian

Volgens mij heb ik nog wat replies te gaan voordat ik echt forum master zou zijn ;)

@ernstkid

Heb je een android of een IOS telefoon?
Heb je de laatste versie van de app geïnstalleerd?
Als je de app er af gooit en opnieuw installeert werkt het dan wel?

Groeten,

Jeroen