Verschil in data verbruik op de tele2 en mijn tele2

  • 25 March 2019
  • 8 reacties
  • 383 x bekeken

  • Aan het warmlopen
  • 3 reacties
Wie kan mij uitleggen waarom er een groot verschil is in het data verbruik dat op de tele2 app staat en wat op mijntele2 staat op de website.

Dit is een verschil van ruim 600mb.

Ook bij mijn zoon is er een verschil en wel van 700 mb.

De website mijn tele2 geeft een groter verbruik aan.

Wat er op de tele2 app staat komt redelijk overeen met wat de telefoon registreert.



Gr Jan

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +12
Ja, dat heb ik ook. Ik vermoed dat de Tele2 app niet (tijdig) wordt geupdate?
Reputatie 3
Hi Jan, verwarrend wanneer het verschil zo groot is 🤔

Je zou even kunnen kijken tot en met wanneer het verbruik bij gewerkt is op de app en op MijnTele2
Je kunt de app misschien even verversen
wanneer het verbruik van de app niet klopt, zou je de app kunnen verwijderen en nieuwste versie kunnen downloaden

Hopelijk verklaart of lost dit het verschil op

Gr, Bernadet
Bernadet,
Het verschil blijft nadat ik de app verwijderd hebt en opnieuw geïnstalleerd. Ik heb navraag gedaan bij 3 verschillende personen met een tele2 abonnement en die hebben ook ongeveer allemaal en verschil van 6 a 700 mb. De tijden van verversen zijn zowel in de app als in mijn tele 2 gelijk. Zoals ik al eerder opmerkte is het data verbruik die het toestel registreert ongeveer gelijk aan de app. Ik ben van mening dat de website mijntele2 niet goed is.

Gr Jan
Reputatie 3
Vervelend dat het verschil zo afwijkend is. In dit geval kun je het verbruik op MijnTele2 vanaf de site aanhouden. Daar is het verbruik het meest recent bijgewerkt.
Verder ontvang je een sms van Tele2 mocht je 80% van je bundel hebben verbruikt.

Je kunt via de Feedback knop op de app ons helpen de app te verbeteren. Zou ik zeker doen.
ik sluit me aan bij de Topic starter!! bij mij geeft de app op mn mobiel ook een verbruik aan die 400-600 lager is als via de site!! Heb dit zowel op dit forum bij het "app-feedback" topic als in de app zelf als feedback gemeld!
Op de Site heb ik nu meer dan 80% verbruik maar geen sms ontvangen.
Weer een Update!!!!!
Vandaag 1 April begin van een nieuwe periode en wat zie ik. Nog geen data verbruik op de App maar op de website al direct een verbruik van iets meer dan 600mb.

En maar blijven beweren dat de website correct is. ECHT NIET!!!

Hoe en wanneer word dit opgelost TELE2?
Reputatie 3
jdebl, Kun je mij een privébericht sturen met de volgende gegevens:

- Naam

- Adres

- Postcode + Woonplaats

- De laatste vier cijfers van je rekeningnummer

- Geboortedatum

Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Bernadet .


Ik zie je gegevens tegemoet.

Groet, Bernadet