beantwoord

Vergoeding aanvragen

Een goede dag,

In maart heb ik een abonnement bij jullie afgesloten voor tv en internet.

Gedurende de eerste paar weken werkte onze internetverbinding nog niet. Nu was ik laatst mijn administratie op orde aan het brengen en toen zag ik dat deze periode wel gefactureerd is. Dit terwijl we toen geen gebruik konden maken van het internet en/of tv. Het gaat om de periode 17/03 tot en met 03/04.

Zojuist heb ik even met de klantenservice gebeld en die vertelde mij dat ik in aanmerking kom voor een vergoeding en dat ik dit kan aanvragen op tele2.nl/vergoedingen . Nou zie ik die link wel vaker op de site staan, maar ik geloof dat ie niet meer actueel is. Ik kom nu direct bij de klantenservice uit.

Mijn concrete vraag: Hoe kan ik de vergoeding aanvragen?

icon Beste antwoord door Kevin van Tele2 12 oktober 2017, 09:16

Hé Tim,

Het vergoedingsformulier wordt niet meer gebruikt, vandaar dat de link ook niet meer werkt. Als je recht hebt op een vergoeding zal deze door de klantenservice telefonisch met je ingevoerd kunnen worden. Als je zojuist te horen had gekregen dat je een vergoedingsformulier moest invullen via de website dan heb je verkeerde informatie gekregen.

Ik heb bij uitzondering nu een vergoeding voor je storing ingevoerd, zie je privé berichten voor meer info!

Groet, Kevin

Bekijk origineel bericht

4 Reacties

Reputatie 4
Badge +4
www.tele2.nl/vergoeding
Een toezegging van een klantenservicemedewerker zegt niet zoveel. De vergoeding afdeling beoordeeld elke casus opnieuw.
Reputatie 1
Badge +1
Hé Tim,

Het vergoedingsformulier wordt niet meer gebruikt, vandaar dat de link ook niet meer werkt. Als je recht hebt op een vergoeding zal deze door de klantenservice telefonisch met je ingevoerd kunnen worden. Als je zojuist te horen had gekregen dat je een vergoedingsformulier moest invullen via de website dan heb je verkeerde informatie gekregen.

Ik heb bij uitzondering nu een vergoeding voor je storing ingevoerd, zie je privé berichten voor meer info!

Groet, Kevin
Het lijkt allemaal te zijn geregeld nu. Dank daarvoor! 🙂
Reputatie 1
Badge +1
Geen probleem Tim,

Als je nog meer vragen hebt hoor ik het graag van je!

Reageer