beantwoord

verbruiksspecificatie

• 24 juli 2016
  • 6 reacties
  • 191 x bekeken

Reputatie 2
Waar kan ik inzien wanneer ik waar naartoe heb gebeld en hoe lang (met mobiel abonnement)?
icon

Beste antwoord door Kiko van Tele2 1 augustus 2016, 11:49

Hoi Jola,
Dankjewel voor je gegevens. Sorry dat ik nu pas reageer. Ik was helaas een paar dagen ziek.
Ik heb het even voor je uitgezocht. Je ziet wel een factuur staan, maar deze is niet helemaal duidelijk. Er ook een credit factuur ingediend. Op je eerstvolgende factuur, zal je verbruiksspecificaties zien. :)
Groetjes Kiko
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Via de factuurspecificatie op mijn.tele2.nl
Reputatie 2
Nee hoor, daar staat absoluut geen specificatie waarop vermeld staat waar ik naartoe heb gebeld en wanneer. Niets van dat!
Reputatie 5
Badge +4
Dat staat er wel hoor jola.
Als je je factuur opent om naar de factuurspecificaties te gaan en naar beneden scrolt zie je precies naar welk nummer je gebeld hebt en hoe lang het gesprek duurde. :)
Groetjes Kiko
Reputatie 2
Hoi Kiko,
Ik geloof je dat het er hóórt te staan, maar dan is er iets misgegaan met mijn factuur want ik heb werkelijk alle mogelijkheden aangeklikt maar GEEN specificatie gevonden.
Reputatie 5
Badge +4
Zou je mij eens een privébericht willen sturen met deze gegevens:
Naam
Adres
Postcode + woonplaats
Klantnummer
Geboortedatum

Een privébericht stuur je door op mijn naam te klikken en dan naar het paarse kader Bericht te gaan. Dan kijk ik even met je mee in het systeem.
Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Jola,
Dankjewel voor je gegevens. Sorry dat ik nu pas reageer. Ik was helaas een paar dagen ziek.
Ik heb het even voor je uitgezocht. Je ziet wel een factuur staan, maar deze is niet helemaal duidelijk. Er ook een credit factuur ingediend. Op je eerstvolgende factuur, zal je verbruiksspecificaties zien. :)
Groetjes Kiko