beantwoord

Verbruik Mijntele2 App


Reputatie 2
  • Snapt hoe het werkt
  • 10 reacties
Goedemorgen.
Ik kan in de tele2 app mijn gegevens niet bekijken, zodra ik het menu linksboven open en op mijn gegevens klik verdwijnt de app volledig.
En uiteraard ook de weergave van de mb's kloppen niet maar hier ben ik de enige niet in.
Wel zijn bij mij alle problemen begonnen na de aanvraag van verlenging op 27-03-2017 die overigens pas in gaat op 06-07-2017.
Voor de aanvraag van deze verlenging werkte alles prima, mijn oude toestel was een huawei p7 en mijn huidige toestel is een huawei p10 lite.
icon

Beste antwoord door Jurrien van Tele2 16 June 2017, 15:53

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

14 reacties

We hebben op dit moment een storing met het verbruik in de app:http:// Ik wil je vragen om dit even af te wachten.

Wel zou je gewoon moeten kunnen inloggen op de app, lukt het je op dit moment wel om in te loggen in je mijntele2 omgeving op een computer?

Groetjes, Maris
Reputatie 2
Ik kan gewoon inloggen op de computer maar ook in de app, enkel als ik in de app naar het menu ga linksboven en klik daar op en dan vervolgens op mijn gegevens verdwijnt de app dit is al zo sinds ik verlenging heb aangevraagd.
Daarvoor werkte alles altijd prima.
Hoi,

Op dit moment hebben wij nog steeds een probleem met het verbruik in de App..
Als dit probleem is opgelost zou jij ook alles weer moeten kunnen inzien.

Alle updates betreft deze storing kan je hier vinden: Storing

Groetjes, Maris
Reputatie 2
Hoi maris.

Het gaat mij niet om verbruiksgegevens maar om de persoonelijke gegevens die ik niet meer kan inzien in de app.
Heb je de App al een verwijderd en vervolgens opnieuw geïnstalleerd?
Reputatie 2
Ja al diversen malen,dit is onstaan en dag na mijn verlenging op 27-03, ook op mijn oude telefoon werkte het toen niet meer want ik heb toen nog even moeten wachten op mijn nieuwe toestel.
Reputatie 6
Hoi scca,

Omdat Maris eventjes afwezig is val ik voor haar in :)

Kan het zijn dat je verlenging nog niet is ingegaan? In de periode rond je verlenging speelde er een probleem dat voor deze crash zorgt (krijg je ook de melding 'Mijn Tele2 is gestopt'?). Dit specifieke probleem hebben we nog niet met terugwerkende kracht kunnen oplossen, maar zou automatisch verholpen moeten zijn zodra je nieuwe abonnement actief wordt. Is dat binnenkort/al gebeurd?
Reputatie 2
Hoi frenk.

Klopt mijn verlenging gaat in op 06-07.
Ik krijg geen melding, mijn tele2 app is gestopt, hij verdwijnt gewoon waarna ik weer op nieuw moet inloggen.
Reputatie 6
Wordt je uitgelogd en kom je dan terecht op het inlogscherm of sluit de app zichzelf af? Belangrijk verschil :)

Het doet zich dus alleen voor als je naar "Mijn gegevens" gaat? De andere tabs werken wel?
Reputatie 2
De app sluit zichzelf af en verdwijnt volledig uit beeld.
Ja het doet zich alleen voor als ik naar mijn gegevens ga, de rest van de app werkt wel.
De weergave van de mb's is na de laatste update wel weer correct.
Reputatie 6
Helemaal helder! Dit wijkt inderdaad af van het probleem dat bij ons bekend is. Ik wil het graag doorgeven aan onze ontwikkelaars. Hiervoor hebben we nog een paar aanvullende gegevens nodig, zou je die naar Maris kunnen sturen?

We hebben de volgende gegevens nodig:
- Je adres inclusief postcode en woonplaats
- Klantnummer of Geboortedatum
- De versie van android en van de MijnTele2 App die momenteel op je P10 Lite staan.

Gebruik deze link om haar een privéricht te sturen: Privébericht naar Maris.

Ik zie je gegevens tegemoet!
Reputatie 2
Ok dankjewel Frenk.
Privé gegevens zijn verstuurd, ik wacht het af.
Hallo scca,

Bedankt voor de gegevens die je gestuurd hebt. Ik heb deze doorgestuurd naar de ontwikkelaars zoals Frenk ook al aan gaf. Dit zal nu even afwachten zijn, in de tussentijd raad ik je aan eventuele updates van de app in de gaten houden.

Groetjes Jurrien
Reputatie 2
Ok dank jullie wel ik wacht het rustig af.