Verbruik mijn Tele2

• Aan het warmlopen
  • 4 reacties
ik kan mijn verbruik niet inzien. is dat op te lossen en zo ja hoe .

10 Reacties

Reputatie 2
Goedemorgen Eduard1,

Dat probleem kunnen we vast voor je oplossen! Heb je een nieuw abonnement of ben je al een tijd klant? Als je een nieuw abonnement hebt, heb je in het verleden
ook al een mobiel contract bij ons gehad?

Ik hoor graag van je!
Ik ben een nieuwe klant
Nog niet eerder een abbonement gehad bij jullie
Reputatie 2
Ervaar je dit probleem in zowel de app als de website-versie van MijnTele2? Als je het probleem speelt in de app en via de website dan zal ik je account moeten resetten.
Ik wil je vragen je klantnummer toe te voegen aan je profiel. Zodra dit is gedaan kan ik met je mee kijken in ons systeem!
Mijn klantnummer is 3288914
Staat ook een heel ander 06nummer onder mijn naam
Is er al bekend wanneer het opgelost is om je verbruik in te zien schande van tele2
Reputatie 4
Dit is een forum voor en door klanten. Wij als medeklanten kunnen hier niet zoveel over adviseren.
Een moderator pakt wel zaken persoonlijk op zoals JeroenK in jouw geval, maar moderators werken geen 24/7. Het kan wel eens 1 of 2 dagen duren. Als je 'snel' geholpen wilt worden is er alleen telefonisch de directe klantenservice.
Is dit een probleem die alleen te verhelpen valt door een reset, of kan dit ook een algemene storing zijn? (ikzelf kan het sinds vandaag niet meer inzien, zowel app als online, ook geen extra gb per sms aanvragen).
Edit: precies na plaatsing lijkt het weer te werken, dus denk storing. 🙂
Reputatie 2
@Eduard1

Het klantnummer wat je noemt is geen klantnummer van een mobiele aansluiting, hier kan ik dan ook niks mee. Zou je me alsjeblieft een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:
- Naam
- Adres, postcode, woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum
- Het betreffende 06-nummer
Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen Privébericht naar Jeroen.

Bedankt voor je medewerking.
Ik zie je gegevens tegemoet.
Reputatie 2
Vanwege de inactiviteit in dit topic zal ik deze gaan sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen. Fijne dag! Jeroen

Reageer