beantwoord

Verbruik Details niet zichtbaar

  • 14 February 2018
  • 2 reacties
  • 213 x bekeken

Hallo,

Ik kan mijn huidige verbruik nooit checken. Als ik klik op wat ik buiten mijn bundel zit krijg ik deze message:

Er zijn nog geen verbruik details
Zodra je abonnement ingaat, verschijnen hier je bundels zodat je altijd inzicht hebt in je verbruik.

--

Dit is mijn derde (?) jaar bij jullie en ik weet zeker dat ik een abonnement heb 😉 What gives?
icon

Beste antwoord door JeroenK van Tele2 15 February 2018, 08:24

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 5
Hi Gappajin!

Ik kijk graag even me je mee in ons systeem, hiervoor heb ik wel een aantal gegevens van je nodig. Zou je me alsjeblieft een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:
- Naam
- Adres, postcode, woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum
Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen Privébericht naar Jeroen.

Bedankt voor je medewerking.
Ik zie je gegevens tegemoet.
Reputatie 5
Vanwege de inactiviteit in dit topic zal ik deze gaan sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen. Fijne dag!