beantwoord

Vanaf eind nov geen factuur meer

  • 8 januari 2018
  • 59 reacties
  • 1939 x bekeken

Mijn laatste factuur is eind nov en vanaf die tijd heb ik geen factuur meer.
Niet in mijn Iphone Tele2 app en ook niet in Mijn Tele 2 account op laptop.
Waarom weet ik niet.
icon

Beste antwoord door Mark van Tele2 25 april 2018, 08:22

Hoi Bosniangirl,

Je hebt aangegeven in een privébericht dat het via de website wel lukt om de facturen in te zien en dat je het verder zo wilt laten. Daarom sluit ik nu dit topic. Mocht je andere vragen hebben dan mag je hier altijd een nieuw topic voor openen.

Mark
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

59 reacties

ik heb dit probleem ook al heel lang, krijg netjes een mail dat mijn factuur klaar staat.
Maar op het moment dat ik inlog(wat ook heel vaak niet goed gaat) en dan naar mijn facturen wil gaan is alles leeg.
Het maakt niet uit of ik inlog via mijn laptop of via mijn mobiel, de facturen zijn gewoon niet zichtbaar.
En vaak krijg ik de melding probeer het later nog eens.

Ben nu al jaren klant bij Tele2( volgens mij al een jaar of 10) maar deze "problemen"zijn echt iets van de laatste maanden.
Ik heb voor de tweede maal de app herinstalleerd; November en December pdf's laadt de app nu wèl. Dus ik denk dat het probleem van nieuwe facturen c.q. pdf's laden is opgelost.
Reputatie 4
Badge
Hoi Bosniangirl,

Doordat mijn collega op dit moment niet aanwezig is is dit topic aan onze aandacht ontglipt, excuses hiervoor!

Ik heb je account zojuist bekeken en ik kan alle facturen zien staan in het overzicht. Kun je je facturen niet zien op telefoon en op de website via bijvoorbeeld een laptop?

Mark
Nee Mark,op Iphone en laptop doet niet. Bij mijn vriend op zijn Iphone ook niet. Staat wel dec of jan maar blijft leeg.
Reputatie 4
Badge
Hoi Bosniangirl,

Zou je eens een printscreen willen maken van wat je ziet in je MijnTele2 account? Dan kan ik deze gebruiken om uit te zoeken wat er mis gaat 🙂.

Mark
Hier is ie
Reputatie 4
Badge
Hoi Bosniangirl,

Ik heb je een privébericht gestuurd, ik zou graag willen weten met welke emailadres je inlogt in je MijnTele2 omgeving, zo kan ik bekijken of we dezelfde gegevens bij jouw abonnement hebben staan.

Mark
Heb net pm teruggestuurd Thnx
Reputatie 4
Badge
Hoi Bosniangirl,

Bedankt voor je bericht. Het emailadres is hetzelfde als bij je abonnement. Wanneer ik via onze website op jouw MijnTele2 account kijk, dan zie ik de facturen wel staan. Krijg je via de website (dus via laptop bijvoorbeeld) hetzelfde grijze scherm als in de app? Ook als je dit probeert in verschillende browsers?

Mark
Reputatie 4
Badge
Hoi Bosniangirl,

Bedankt voor je bericht. Ik heb een bericht doorgestuurd richting ons hoofdkantoor, in hoop dat zij iets voor je kunnen betekenen. Ik hou dit in de gaten en zal je hier informeren als ik een terugkoppeling heb ontvangen.

Mark
Reputatie 7
Badge +4
Ik denk omdat je jouw nummer hebt gewijzigd? Worden er ook geen bedragen meer van je bankrekening geincasseerd?
Heeft niks met nieuwe telnr te maken
Reputatie 6
Badge
Ik heb zelf even meegekeken maar ik kan je laatste facturen wel zien; zelfs de factuur over de afgelopen maand staat al klaar. Het incasseren gaat ook soepel :)

Zou je op je laptop eens de cache van je browser kunnen wissen (klik hier als je niet weet hoe dat moet). Helpt dat?
Die link doet niet.
Op Iphone staat dec 2017 factuur op jullie app maar als ik op klik blijft steken en op laptop net zo.
Reputatie 6
Badge
Ik heb de link gefikst, die werkt nu weer.

Dus je ziet de factuur wel maar deze laadt niet goed? Dat kan kloppen mits dat alleen voor de nieuwste factuur geldt. Deze wordt naar verwachting binnen een paar dagen pas inzichtelijk (hij is echt vers van de pers). Je krijgt ook een SMS en/of mail zodra die klaarstaat.
Ligt niet aan Iphone of laptop,hoor.
Zeggen andere bedrijven ook altijd dat aan mijn tel of laptop ligt maar zeggen niet ligt aan diegene.
Mijn Tele2 app deed het altijd op Iphone en laptop en nu blijft steken.
Niet alleen dus de factuur maar gewoon algemeen jullie app.
Mijn vriend heeft net geprobeerd via zijn Iphone 7 om in te loggen en staat: technische storing.
Hij kan niet inloggen.
Op laptop blijft mijn Tele2 account ook steken,kan ook niet inloggen.
Dus jullie hebben tijdelijk storing helaas.
Reputatie 6
Badge
Er was inderdaad eventjes een storing met MijnTele2 maar deze is inmiddels opgelost. Inloggen moet weer mogelijk zijn.
Nope,wil helaas nog niet. Heb net geprobeerd en is heel traag en blijft weer steken.
Staat (rode balk boven) : op dit moment kunnen we u gegevens niet ophalen. Probeer het later nog eens.
ik heb dit probleem ook al heel lang, krijg netjes een mail dat mijn factuur klaar staat.
Maar op het moment dat ik inlog(wat ook heel vaak niet goed gaat) en dan naar mijn facturen wil gaan is alles leeg.
Het maakt niet uit of ik inlog via mijn laptop of via mijn mobiel, de facturen zijn gewoon niet zichtbaar.
En vaak krijg ik de melding probeer het later nog eens.

Ben nu al jaren klant bij Tele2( volgens mij al een jaar of 10) maar deze "problemen"zijn echt iets van de laatste maanden.


Oh ok,dat is apart.
Bij mij sindskort.
Ik heb net weer gekeken op mijn Iphone en dan Tele 2 app maar als ik naar factuur ga staat wel dec 2017 maar kan de factuur niet zien,is idd leeg.
En soms blijft steken.
Ook op de laptop op mijn Tele 2 account.
Ligt niet aan de Iphone en laptop maar aan Tele 2.
Hopelijk word het snel opgelost.
Oops,wat heb ik nu gedaan met beste antw?
Was per ongeluk,haha.
Reputatie 6
Badge
Als de factuur "leeg" is dan is die nog niet klaar. Het zou kunnen dat de factuurnotificaties te vroeg verstuurd worden. Deze zou (uiterlijk) de twintigste inzichtelijk moeten zijn maar is dat vaak al iets eerder.

Rond welke datum krijgen jullie de notificaties?
Ik heb vandaag sms en mail gekregen en dat lukt wel.
Via laptop en tel wil helaas nog niet de factuur.
Reputatie 6
Badge
Bedankt voor de update! Zou je aan het begin van volgende week nog eens kunnen testen of het dan wel lukt?