beantwoord

Vanaf eind nov geen factuur meer

  • 8 januari 2018
  • 59 reacties
  • 1939 x bekeken

Mijn laatste factuur is eind nov en vanaf die tijd heb ik geen factuur meer.
Niet in mijn Iphone Tele2 app en ook niet in Mijn Tele 2 account op laptop.
Waarom weet ik niet.
icon

Beste antwoord door Mark van Tele2 25 april 2018, 08:22

Hoi Bosniangirl,

Je hebt aangegeven in een privébericht dat het via de website wel lukt om de facturen in te zien en dat je het verder zo wilt laten. Daarom sluit ik nu dit topic. Mocht je andere vragen hebben dan mag je hier altijd een nieuw topic voor openen.

Mark
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

59 reacties

Reputatie 4
Badge
Hoi Bosniangirl,

Je hebt aangegeven in een privébericht dat het via de website wel lukt om de facturen in te zien en dat je het verder zo wilt laten. Daarom sluit ik nu dit topic. Mocht je andere vragen hebben dan mag je hier altijd een nieuw topic voor openen.

Mark
Reputatie 7
Badge
@Bosniangirl Ik heb geen idee wanneer dit komt.
Wat heeft Tele2 de laatste tijd? Nu weer dubbele post. ook zo met Tele 2 app account op tel. Moet elke x weer inloggen. Word er beetje moe van,elke x wat.
Pipodeclown,wanneer komt dit?
Pipodeclown,wanneer komt dit?
Reputatie 7
Badge
Zo te zien is er voor de weergave van het verbruik totaal iets anders gekozen dan de opties die het klantpanel zijn voorgelegd. Ik ben benieuwd naar de definitieve versie.
Reputatie 7
Badge +4
Als het aan de versie ligt is er binnenkort een oplossing. Een hele nieuwe app die nu door zo'n 1000 klanten wordt getest. https://www.tele2.nl/newsroom/2018/klant-bepaalt-werking-nieuwe-tele2-app/
Op tweakers zijn er al mensen die hun ervaring delen.

Reputatie 7
Badge
Ik lees dit topic nu pas en moet zeggen dat ik hetzelfde probleem heb ervaren als Bosniangirl. In ieder geval voor wat betreft de mobiele app. Mijn Tele2 heb ik toen niet geprobeerd. In de app werkt het bij mij weer sinds de laatste update/aanpassingen.
Reputatie 4
Badge
Hoi Bosiangirl,

Bedankt voor je bericht. Helaas heb ik nog geen nieuwe informatie voor je, ik wil je daarom ook vragen om de gegevens zoals ik deze eerder heb gevraagd door te geven:

Toestel waarop je het probleem ervaart
Tijdstip + datum van moment dat je het probleem in de app ervaart
Tijdstip + datum van moment dat je het probleem via de website ervaart

Graag ontvangen we van je 3 momenten met tijdstip en datum voor zowel de app als de website. Excuses voor het ongemak, ik hoop dat we het op deze manier alsnog snel op kunnen lossen.

Mark
Heb berichtje teruggestuurd
Reputatie 4
Badge
Hoi Bosniangirl,

Bedankt voor je bericht. Ik heb echter de specifieke informatie nodig die ik in mijn vorige reactie heb gevraagd. Zonder exacte datums en tijdstippen kan ik helaas niets verder voor je uit laten zoeken.

Mark
Ik zal prive berichtje sturen Thnx
Reputatie 4
Badge
Hoi Bosniangirl,

Helaas is het probleem lastiger dan we dachten. Kort gezegd: We hebben nog geen oplossing. Om het verder uit te zoeken ontvangen we graag de volgende gegevens:

Toestel waarop je het probleem ervaart
Tijdstip + datum van moment dat je het probleem in de app ervaart
Tijdstip + datum van moment dat je het probleem via de website ervaart

Graag ontvangen we van je 3 momenten met tijdstip en datum voor zowel de app als de website. Excuses voor het ongemak, ik hoop dat we het op deze manier alsnog snel op kunnen lossen.

Mark
Nou nou,dat duurt 100 jaar,zeg. Pfff.
Is goed. Thnx.
Reputatie 4
Badge
Hoi Bosniangirl,

Bedankt voor je bericht. Ik heb de antwoorden doorgezet naar onze collega's, zodra hier een terugkoppeling over is dan zal ik je hier over informeren.

Mark
Hoi Bosniangirl,

Om goed te kunnen onderzoeken waar het probleem mee te maken heeft hebben we nog 2 vragen voor je.

- Heeft het eerder wel goed gewerkt (dus de weergave was zichtbaar)?
- Sinds wanneer werkt de weergave niet mee in je app/website MijnTele2?

Mark


Vanaf begin dec op Iphone en laptop.
Bij mijn vriend werkt ook niet.
Alleen factuur dec en jan wil niet.
Via mail factuur wil gelukkig wel.
Die mail heb ik op tel.
Daarvoor werkte het wel.
Reputatie 4
Badge
Hoi Bosniangirl,

Om goed te kunnen onderzoeken waar het probleem mee te maken heeft hebben we nog 2 vragen voor je.

- Heeft het eerder wel goed gewerkt (dus de weergave was zichtbaar)?
- Sinds wanneer werkt de weergave niet mee in je app/website MijnTele2?

Mark
Mark,ik heb prive bericht gestuurd
Is goed. Bedankt.
Reputatie 4
Badge
Hoi Bosniangirl,

Bedankt voor je bericht. Ik heb een bericht doorgestuurd richting ons hoofdkantoor, in hoop dat zij iets voor je kunnen betekenen. Ik hou dit in de gaten en zal je hier informeren als ik een terugkoppeling heb ontvangen.

Mark
Ik heb net berichtje teruggestuurd.
Ik hoor het wel,thnx.
Ik zal zo snel mogelijk reageren,als ik op laptop ben
Reputatie 4
Badge
Hoi Bosniangirl,

Bedankt voor je bericht. Het emailadres is hetzelfde als bij je abonnement. Wanneer ik via onze website op jouw MijnTele2 account kijk, dan zie ik de facturen wel staan. Krijg je via de website (dus via laptop bijvoorbeeld) hetzelfde grijze scherm als in de app? Ook als je dit probeert in verschillende browsers?

Mark
Heb net pm teruggestuurd Thnx