beantwoord

Vanaf eind nov geen factuur meer

• 8 januari 2018
  • 59 reacties
  • 1925 x bekeken

Mijn laatste factuur is eind nov en vanaf die tijd heb ik geen factuur meer.
Niet in mijn Iphone Tele2 app en ook niet in Mijn Tele 2 account op laptop.
Waarom weet ik niet.
icon

Beste antwoord door Mark van Tele2 25 april 2018, 08:22

Hoi Bosniangirl,

Je hebt aangegeven in een privébericht dat het via de website wel lukt om de facturen in te zien en dat je het verder zo wilt laten. Daarom sluit ik nu dit topic. Mocht je andere vragen hebben dan mag je hier altijd een nieuw topic voor openen.

Mark
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

59 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Ik denk omdat je jouw nummer hebt gewijzigd? Worden er ook geen bedragen meer van je bankrekening geincasseerd?
Heeft niks met nieuwe telnr te maken
Reputatie 6
Badge
Ik heb zelf even meegekeken maar ik kan je laatste facturen wel zien; zelfs de factuur over de afgelopen maand staat al klaar. Het incasseren gaat ook soepel :)

Zou je op je laptop eens de cache van je browser kunnen wissen (klik hier als je niet weet hoe dat moet). Helpt dat?
Die link doet niet.
Op Iphone staat dec 2017 factuur op jullie app maar als ik op klik blijft steken en op laptop net zo.
Reputatie 6
Badge
Ik heb de link gefikst, die werkt nu weer.

Dus je ziet de factuur wel maar deze laadt niet goed? Dat kan kloppen mits dat alleen voor de nieuwste factuur geldt. Deze wordt naar verwachting binnen een paar dagen pas inzichtelijk (hij is echt vers van de pers). Je krijgt ook een SMS en/of mail zodra die klaarstaat.
Ligt niet aan Iphone of laptop,hoor.
Zeggen andere bedrijven ook altijd dat aan mijn tel of laptop ligt maar zeggen niet ligt aan diegene.
Mijn Tele2 app deed het altijd op Iphone en laptop en nu blijft steken.
Niet alleen dus de factuur maar gewoon algemeen jullie app.
Mijn vriend heeft net geprobeerd via zijn Iphone 7 om in te loggen en staat: technische storing.
Hij kan niet inloggen.
Op laptop blijft mijn Tele2 account ook steken,kan ook niet inloggen.
Dus jullie hebben tijdelijk storing helaas.
Reputatie 6
Badge
Er was inderdaad eventjes een storing met MijnTele2 maar deze is inmiddels opgelost. Inloggen moet weer mogelijk zijn.
Nope,wil helaas nog niet. Heb net geprobeerd en is heel traag en blijft weer steken.
Staat (rode balk boven) : op dit moment kunnen we u gegevens niet ophalen. Probeer het later nog eens.
ik heb dit probleem ook al heel lang, krijg netjes een mail dat mijn factuur klaar staat.
Maar op het moment dat ik inlog(wat ook heel vaak niet goed gaat) en dan naar mijn facturen wil gaan is alles leeg.
Het maakt niet uit of ik inlog via mijn laptop of via mijn mobiel, de facturen zijn gewoon niet zichtbaar.
En vaak krijg ik de melding probeer het later nog eens.

Ben nu al jaren klant bij Tele2( volgens mij al een jaar of 10) maar deze "problemen"zijn echt iets van de laatste maanden.
ik heb dit probleem ook al heel lang, krijg netjes een mail dat mijn factuur klaar staat.
Maar op het moment dat ik inlog(wat ook heel vaak niet goed gaat) en dan naar mijn facturen wil gaan is alles leeg.
Het maakt niet uit of ik inlog via mijn laptop of via mijn mobiel, de facturen zijn gewoon niet zichtbaar.
En vaak krijg ik de melding probeer het later nog eens.

Ben nu al jaren klant bij Tele2( volgens mij al een jaar of 10) maar deze "problemen"zijn echt iets van de laatste maanden.

Oh ok,dat is apart.
Bij mij sindskort.
Ik heb net weer gekeken op mijn Iphone en dan Tele 2 app maar als ik naar factuur ga staat wel dec 2017 maar kan de factuur niet zien,is idd leeg.
En soms blijft steken.
Ook op de laptop op mijn Tele 2 account.
Ligt niet aan de Iphone en laptop maar aan Tele 2.
Hopelijk word het snel opgelost.
Oops,wat heb ik nu gedaan met beste antw?
Was per ongeluk,haha.
Reputatie 6
Badge
Als de factuur "leeg" is dan is die nog niet klaar. Het zou kunnen dat de factuurnotificaties te vroeg verstuurd worden. Deze zou (uiterlijk) de twintigste inzichtelijk moeten zijn maar is dat vaak al iets eerder.

Rond welke datum krijgen jullie de notificaties?
Ik heb vandaag sms en mail gekregen en dat lukt wel.
Via laptop en tel wil helaas nog niet de factuur.
Reputatie 6
Badge
Bedankt voor de update! Zou je aan het begin van volgende week nog eens kunnen testen of het dan wel lukt?
Bedankt voor de update! Zou je aan het begin van volgende week nog eens kunnen testen of het dan wel lukt?

Is goed
Yess,factuur doet het weer op laptop en Iphone,hehe,haha.
Reputatie 6
Badge
Goed om te horen 🙂
Bij mij op mijn iPhone 8 precies hetzelfde: De facturen van November en December zijn niet zichtbaar in de Tele2 app. Ik heb het bovenstaande gelezen, maar het is mij niet duidelijk wat ik hieraan kan doen, ik zie geen handelingen, alleen "Yes, factuur doet het weer"?
Reputatie 6
Badge
@xxjant dat klinkt als een ander probleem; in dit specifieke geval waren de facturen zichtbaar maar was de PDF niet inzichtelijk. Zo te horen ontbreekt bij jou het geheel.

Je zou kunnen kijken of de app herinstalleren het probleem oplost, mocht dat niet het geval zijn dan raad ik je aan een nieuw topic te starten zodat we je beter kunnen helpen 🙂
Ik heb voor de tweede maal de app herinstalleerd; November en December pdf's laadt de app nu wèl. Dus ik denk dat het probleem van nieuwe facturen c.q. pdf's laden is opgelost.
Factuur laadt weer niet op Iphone. Is leeg maar staat wel dec.
Jammer geen reactie van Tele 2 medewerker
Reputatie 6
Badge
Sorry ik was vergeten hier op terug te komen!

Ik heb dit probleem niet kunnen reproduceren, speelt het nog steeds?