beantwoord

Vanaf eind nov geen factuur meer

  • 8 januari 2018
  • 59 reacties
  • 1923 x bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

59 reacties

Nope,wil helaas nog niet. Heb net geprobeerd en is heel traag en blijft weer steken.
Reputatie 6
Badge
Er was inderdaad eventjes een storing met MijnTele2 maar deze is inmiddels opgelost. Inloggen moet weer mogelijk zijn.
Mijn vriend heeft net geprobeerd via zijn Iphone 7 om in te loggen en staat: technische storing.
Hij kan niet inloggen.
Op laptop blijft mijn Tele2 account ook steken,kan ook niet inloggen.
Dus jullie hebben tijdelijk storing helaas.
Ligt niet aan Iphone of laptop,hoor.
Zeggen andere bedrijven ook altijd dat aan mijn tel of laptop ligt maar zeggen niet ligt aan diegene.
Mijn Tele2 app deed het altijd op Iphone en laptop en nu blijft steken.
Niet alleen dus de factuur maar gewoon algemeen jullie app.
Reputatie 6
Badge
Ik heb de link gefikst, die werkt nu weer.

Dus je ziet de factuur wel maar deze laadt niet goed? Dat kan kloppen mits dat alleen voor de nieuwste factuur geldt. Deze wordt naar verwachting binnen een paar dagen pas inzichtelijk (hij is echt vers van de pers). Je krijgt ook een SMS en/of mail zodra die klaarstaat.
Die link doet niet.
Op Iphone staat dec 2017 factuur op jullie app maar als ik op klik blijft steken en op laptop net zo.
Reputatie 6
Badge
Ik heb zelf even meegekeken maar ik kan je laatste facturen wel zien; zelfs de factuur over de afgelopen maand staat al klaar. Het incasseren gaat ook soepel :)

Zou je op je laptop eens de cache van je browser kunnen wissen (klik hier als je niet weet hoe dat moet). Helpt dat?
Heeft niks met nieuwe telnr te maken
Reputatie 7
Badge +4
Ik denk omdat je jouw nummer hebt gewijzigd? Worden er ook geen bedragen meer van je bankrekening geincasseerd?