beantwoord

Vanaf eind nov geen factuur meer

• 8 januari 2018
  • 59 reacties
  • 1904 x bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

59 reacties

Badge
Hoi Bosiangirl,

Bedankt voor je bericht. Helaas heb ik nog geen nieuwe informatie voor je, ik wil je daarom ook vragen om de gegevens zoals ik deze eerder heb gevraagd door te geven:

Toestel waarop je het probleem ervaart
Tijdstip + datum van moment dat je het probleem in de app ervaart
Tijdstip + datum van moment dat je het probleem via de website ervaart

Graag ontvangen we van je 3 momenten met tijdstip en datum voor zowel de app als de website. Excuses voor het ongemak, ik hoop dat we het op deze manier alsnog snel op kunnen lossen.

Mark
Reputatie 7
Badge
Ik lees dit topic nu pas en moet zeggen dat ik hetzelfde probleem heb ervaren als Bosniangirl. In ieder geval voor wat betreft de mobiele app. Mijn Tele2 heb ik toen niet geprobeerd. In de app werkt het bij mij weer sinds de laatste update/aanpassingen.
Reputatie 7
Badge +4
Als het aan de versie ligt is er binnenkort een oplossing. Een hele nieuwe app die nu door zo'n 1000 klanten wordt getest. https://www.tele2.nl/newsroom/2018/klant-bepaalt-werking-nieuwe-tele2-app/
Op tweakers zijn er al mensen die hun ervaring delen.

Reputatie 7
Badge
Zo te zien is er voor de weergave van het verbruik totaal iets anders gekozen dan de opties die het klantpanel zijn voorgelegd. Ik ben benieuwd naar de definitieve versie.
Pipodeclown,wanneer komt dit?
Pipodeclown,wanneer komt dit?
Wat heeft Tele2 de laatste tijd? Nu weer dubbele post. ook zo met Tele 2 app account op tel. Moet elke x weer inloggen. Word er beetje moe van,elke x wat.
Reputatie 7
Badge
@Bosniangirl Ik heb geen idee wanneer dit komt.
Badge
Hoi Bosniangirl,

Je hebt aangegeven in een privébericht dat het via de website wel lukt om de facturen in te zien en dat je het verder zo wilt laten. Daarom sluit ik nu dit topic. Mocht je andere vragen hebben dan mag je hier altijd een nieuw topic voor openen.

Mark