beantwoord

Vanaf eind nov geen factuur meer

• 8 januari 2018
  • 59 reacties
  • 1926 x bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

59 reacties

Reputatie 4
Badge
Hoi Bosniangirl,

Ik heb je een privébericht gestuurd, ik zou graag willen weten met welke emailadres je inlogt in je MijnTele2 omgeving, zo kan ik bekijken of we dezelfde gegevens bij jouw abonnement hebben staan.

Mark
Hier is ie
Reputatie 4
Badge
Hoi Bosniangirl,

Zou je eens een printscreen willen maken van wat je ziet in je MijnTele2 account? Dan kan ik deze gebruiken om uit te zoeken wat er mis gaat 🙂.

Mark
Nee Mark,op Iphone en laptop doet niet. Bij mijn vriend op zijn Iphone ook niet. Staat wel dec of jan maar blijft leeg.
Reputatie 4
Badge
Hoi Bosniangirl,

Doordat mijn collega op dit moment niet aanwezig is is dit topic aan onze aandacht ontglipt, excuses hiervoor!

Ik heb je account zojuist bekeken en ik kan alle facturen zien staan in het overzicht. Kun je je facturen niet zien op telefoon en op de website via bijvoorbeeld een laptop?

Mark
Reputatie 7
Badge +4
Doet de factuur het op je pc wel? Heb je een werkende pdf reader op je Iphone?
Nou,reageert hier iemand nog van Tele2? Dit maakt mij niet blij en denk dat dit de laatste abbo word bij jullie. Factuur doet nog steeds niet en blijft nog steeds steken. En weer vandaag geen factuur binnen en Tele2 mijn account wil niet. Jullie site doet het niet.
Jammer hoor
Ja,op alle facturen op Iphone wil niet.
Reputatie 6
Badge
Sorry ik was vergeten hier op terug te komen!

Ik heb dit probleem niet kunnen reproduceren, speelt het nog steeds?
Jammer geen reactie van Tele 2 medewerker
Factuur laadt weer niet op Iphone. Is leeg maar staat wel dec.
Ik heb voor de tweede maal de app herinstalleerd; November en December pdf's laadt de app nu wèl. Dus ik denk dat het probleem van nieuwe facturen c.q. pdf's laden is opgelost.
Reputatie 6
Badge
@xxjant dat klinkt als een ander probleem; in dit specifieke geval waren de facturen zichtbaar maar was de PDF niet inzichtelijk. Zo te horen ontbreekt bij jou het geheel.

Je zou kunnen kijken of de app herinstalleren het probleem oplost, mocht dat niet het geval zijn dan raad ik je aan een nieuw topic te starten zodat we je beter kunnen helpen 🙂
Bij mij op mijn iPhone 8 precies hetzelfde: De facturen van November en December zijn niet zichtbaar in de Tele2 app. Ik heb het bovenstaande gelezen, maar het is mij niet duidelijk wat ik hieraan kan doen, ik zie geen handelingen, alleen "Yes, factuur doet het weer"?
Reputatie 6
Badge
Goed om te horen 🙂
Yess,factuur doet het weer op laptop en Iphone,hehe,haha.
Bedankt voor de update! Zou je aan het begin van volgende week nog eens kunnen testen of het dan wel lukt?

Is goed
Reputatie 6
Badge
Bedankt voor de update! Zou je aan het begin van volgende week nog eens kunnen testen of het dan wel lukt?
Ik heb vandaag sms en mail gekregen en dat lukt wel.
Via laptop en tel wil helaas nog niet de factuur.
Reputatie 6
Badge
Als de factuur "leeg" is dan is die nog niet klaar. Het zou kunnen dat de factuurnotificaties te vroeg verstuurd worden. Deze zou (uiterlijk) de twintigste inzichtelijk moeten zijn maar is dat vaak al iets eerder.

Rond welke datum krijgen jullie de notificaties?
Oops,wat heb ik nu gedaan met beste antw?
Was per ongeluk,haha.
ik heb dit probleem ook al heel lang, krijg netjes een mail dat mijn factuur klaar staat.
Maar op het moment dat ik inlog(wat ook heel vaak niet goed gaat) en dan naar mijn facturen wil gaan is alles leeg.
Het maakt niet uit of ik inlog via mijn laptop of via mijn mobiel, de facturen zijn gewoon niet zichtbaar.
En vaak krijg ik de melding probeer het later nog eens.

Ben nu al jaren klant bij Tele2( volgens mij al een jaar of 10) maar deze "problemen"zijn echt iets van de laatste maanden.

Oh ok,dat is apart.
Bij mij sindskort.
Ik heb net weer gekeken op mijn Iphone en dan Tele 2 app maar als ik naar factuur ga staat wel dec 2017 maar kan de factuur niet zien,is idd leeg.
En soms blijft steken.
Ook op de laptop op mijn Tele 2 account.
Ligt niet aan de Iphone en laptop maar aan Tele 2.
Hopelijk word het snel opgelost.
ik heb dit probleem ook al heel lang, krijg netjes een mail dat mijn factuur klaar staat.
Maar op het moment dat ik inlog(wat ook heel vaak niet goed gaat) en dan naar mijn facturen wil gaan is alles leeg.
Het maakt niet uit of ik inlog via mijn laptop of via mijn mobiel, de facturen zijn gewoon niet zichtbaar.
En vaak krijg ik de melding probeer het later nog eens.

Ben nu al jaren klant bij Tele2( volgens mij al een jaar of 10) maar deze "problemen"zijn echt iets van de laatste maanden.
Staat (rode balk boven) : op dit moment kunnen we u gegevens niet ophalen. Probeer het later nog eens.