beantwoord

Vanaf eind nov geen factuur meer

  • 8 januari 2018
  • 59 reacties
  • 1904 x bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

59 reacties

Ja,op alle facturen op Iphone wil niet.
Jammer hoor
Nou,reageert hier iemand nog van Tele2? Dit maakt mij niet blij en denk dat dit de laatste abbo word bij jullie. Factuur doet nog steeds niet en blijft nog steeds steken. En weer vandaag geen factuur binnen en Tele2 mijn account wil niet. Jullie site doet het niet.
Reputatie 7
Badge +4
Doet de factuur het op je pc wel? Heb je een werkende pdf reader op je Iphone?
Reputatie 4
Badge
Hoi Bosniangirl,

Doordat mijn collega op dit moment niet aanwezig is is dit topic aan onze aandacht ontglipt, excuses hiervoor!

Ik heb je account zojuist bekeken en ik kan alle facturen zien staan in het overzicht. Kun je je facturen niet zien op telefoon en op de website via bijvoorbeeld een laptop?

Mark
Nee Mark,op Iphone en laptop doet niet. Bij mijn vriend op zijn Iphone ook niet. Staat wel dec of jan maar blijft leeg.
Reputatie 4
Badge
Hoi Bosniangirl,

Zou je eens een printscreen willen maken van wat je ziet in je MijnTele2 account? Dan kan ik deze gebruiken om uit te zoeken wat er mis gaat 🙂.

Mark
Hier is ie
Reputatie 4
Badge
Hoi Bosniangirl,

Ik heb je een privébericht gestuurd, ik zou graag willen weten met welke emailadres je inlogt in je MijnTele2 omgeving, zo kan ik bekijken of we dezelfde gegevens bij jouw abonnement hebben staan.

Mark
Heb net pm teruggestuurd Thnx
Reputatie 4
Badge
Hoi Bosniangirl,

Bedankt voor je bericht. Het emailadres is hetzelfde als bij je abonnement. Wanneer ik via onze website op jouw MijnTele2 account kijk, dan zie ik de facturen wel staan. Krijg je via de website (dus via laptop bijvoorbeeld) hetzelfde grijze scherm als in de app? Ook als je dit probeert in verschillende browsers?

Mark
Ik zal zo snel mogelijk reageren,als ik op laptop ben
Ik heb net berichtje teruggestuurd.
Ik hoor het wel,thnx.
Reputatie 4
Badge
Hoi Bosniangirl,

Bedankt voor je bericht. Ik heb een bericht doorgestuurd richting ons hoofdkantoor, in hoop dat zij iets voor je kunnen betekenen. Ik hou dit in de gaten en zal je hier informeren als ik een terugkoppeling heb ontvangen.

Mark
Is goed. Bedankt.
Mark,ik heb prive bericht gestuurd
Reputatie 4
Badge
Hoi Bosniangirl,

Om goed te kunnen onderzoeken waar het probleem mee te maken heeft hebben we nog 2 vragen voor je.

- Heeft het eerder wel goed gewerkt (dus de weergave was zichtbaar)?
- Sinds wanneer werkt de weergave niet mee in je app/website MijnTele2?

Mark
Hoi Bosniangirl,

Om goed te kunnen onderzoeken waar het probleem mee te maken heeft hebben we nog 2 vragen voor je.

- Heeft het eerder wel goed gewerkt (dus de weergave was zichtbaar)?
- Sinds wanneer werkt de weergave niet mee in je app/website MijnTele2?

Mark


Vanaf begin dec op Iphone en laptop.
Bij mijn vriend werkt ook niet.
Alleen factuur dec en jan wil niet.
Via mail factuur wil gelukkig wel.
Die mail heb ik op tel.
Daarvoor werkte het wel.
Reputatie 4
Badge
Hoi Bosniangirl,

Bedankt voor je bericht. Ik heb de antwoorden doorgezet naar onze collega's, zodra hier een terugkoppeling over is dan zal ik je hier over informeren.

Mark
Is goed. Thnx.
Nou nou,dat duurt 100 jaar,zeg. Pfff.
Reputatie 4
Badge
Hoi Bosniangirl,

Helaas is het probleem lastiger dan we dachten. Kort gezegd: We hebben nog geen oplossing. Om het verder uit te zoeken ontvangen we graag de volgende gegevens:

Toestel waarop je het probleem ervaart
Tijdstip + datum van moment dat je het probleem in de app ervaart
Tijdstip + datum van moment dat je het probleem via de website ervaart

Graag ontvangen we van je 3 momenten met tijdstip en datum voor zowel de app als de website. Excuses voor het ongemak, ik hoop dat we het op deze manier alsnog snel op kunnen lossen.

Mark
Ik zal prive berichtje sturen Thnx
Reputatie 4
Badge
Hoi Bosniangirl,

Bedankt voor je bericht. Ik heb echter de specifieke informatie nodig die ik in mijn vorige reactie heb gevraagd. Zonder exacte datums en tijdstippen kan ik helaas niets verder voor je uit laten zoeken.

Mark
Heb berichtje teruggestuurd