beantwoord

Vals account

  • 16 September 2016
  • 21 reacties
  • 408 x bekeken

Goedeavond, ik heb een abo bij jullie lopen en elke keer als ik probeer in te loggen bij tele2 met mijn emailadres kom ik op een andere account. Dus ik kom letterlijk in iemands anders account (dhr goncalves fernandes) ik ben van Ommeren hoe kan dit? En hoe kan ik die valse account verwijderen want ik krijg nooit mijn facturen te zien en dergelijke, ook kan ik nog steeds niet bellen terwijl ik mijn laatste factuur betaald hebt! Heb ook een betalings bewijs.

Jorgette
icon

Beste antwoord door Kiko van Tele2 20 September 2016, 14:47

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

21 reacties

Reputatie 5
Heel goed dat je naar het forum bent gekomen Jorgette.
Zou je mij een privébericht willen sturen met deze gegevens:
Naam
Adres
Postcode + woonplaats
Klantnummer
Geboortedatum
E-mailadres waarmee jij inlogt
Naam van degene die jij te zien krijgt

Een privébericht stuur je door op mijn naam te klikken en dan naar het paarse kader Bericht te gaan.
Groetjes Kiko
Reputatie 5
Dankjewel voor je gegevens. Dit zet ik meteen door naar de afdeling die dit voor je kan fixen.
Zodra dit opgelost is, geef ik je een seintje want dan moet je jouw account weer even opnieuw activeren.
Super dat je zo snel reageerde!
Groetjes Kiko
Maar ik heb 6 dagen geleden ook mijn factuur NL1607500980 betaald maar kan nog steeds niet bellen
Maar ik heb 6 dagen geleden ook mijn factuur NL1607500980 betaald maar kan nog steeds niet bellen

houd er rekening mee dat ze van bank zijn verandert.
Reputatie 5
Heb je bij je overboeking wel je klantnummer én factuurnummer vermeld?
Want als die er niet instaan, kan het langer duren voordat het gekoppeld kan worden aan jouw klantkaart.
En heb je het inderdaad naar het juiste rekeningnummer overgemaakt?
Groetjes Kiko
Heb het overgemaakt naar rekening NL50COBA0637053737 het lukt mij niet om een printscreen toe tevoegen
Reputatie 5
Hoi jorgette,
Ik heb een bericht teruggehad. En zou je via deze link je account willen activeren.
Als je dit vervolgens activeert, zie je als het goed is je eigen gegevens. Wil je dit even testen?

En had je bij het overmaken wel je klantnummer en je factuurnummer vermeld?

Ik hoor het graag van je.
Groetjes Kiko
Ja heb dat er ook bij gezet vandaag heb ik jullie gebeld wn nu hoor ik maximaal nog 10 werkdagen vind dit echt noet kunnen het is betaald en ze konden ook zien dat het betaald was nu moet ik constant btg kopen wat meer dan me abbo kost dit kan echt niet heb kinderen kan de opvang niet eens bellen kan me werk niet bellen dit kan gwn niet
Reputatie 5
Hoi Jorgette,
Goed om te horen dat je de klantenservice hebt gebeld. Hebben ze verder nog wat gezegd?

En heb je nog gekeken naar je MijnTele2 omgeving? Of het activeren lukte en of je je eigen gegevens ziet? :)
ik hoor het graag van je.
Groetjes Kiko
Ik kom er gwn niet in!!! En ja dat bet maximaal 10 werkdagen kan duren waar slaat dat op ze kunnen zien dat het betaald is maar geen blokkade opheffen????
Reputatie 5
Wat voor melding krijg je precies? Want heb je je account wel geprobeerd te activeren via de link die ik je meestuurde?
Groetjes Kiko
Dat het niet klopt kan geen printscreen sturen maar het gaat echt niet
Reputatie 5
Je kunt een afbeelding toevoegen door op afbeelding te klikken.

Kan weer bellen ineens! Kreeg net een fb berichtje Beetje raar dit hoor maar kan dus nog steeds niet inloggen
Reputatie 5
Heb je je account al geactiveerd via deze link?
Hier moet je je e-mailadres invullen. Dan ontvang je een e-mail om je account te activeren.
Heb je dit gedaan? Want dat is mij niet helemaal duidelijk.

wel heel fijn dat je weer kunt bellen! :D

Groetjes Kiko
Ik heb al 6 keer de link gehad ik klik hem aan en zet een wacht woord dan klik ik doorgaan en daar blijft hij dan hangen elke keer weer
Reputatie 5
En waar blijft hij precies op hangen? En heb je het ook al in een andere internetbrowser geprobeerd? Dus als je het nu in chrome doet dat je het even via internet explorer probeert.
En heb je ook je cookies verwijderd?
Groetjes Kiko
Ik heb het overal geprobeerd word er zo moe van het blijft hangen nadag ik mijn wachtwoord opnieuw invoer en op doorgaan klik
Reputatie 5
Op dit moment ligt de MijnTele2 omgeving eruit. We hebben hier nu ook een melding over geplaatst op het forum.
Wanneer deze is opgelost, zou je het dan nogmaals willen proberen?
Sorry dat het allemaal zo moeizaam verloopt!
Groetjes Kiko
Reputatie 5
Hee jorgette,
is het nog allemaal gelukt?
Ik ben benieuwd!
Groetjes Kiko
Reputatie 5
Hee jorgette,
Aangezien ik geen reactie meer van je heb gehad, sluit ik je topic.
Als je toch nog een vraag hebt, kun je gewoon opnieuw een topic aanmaken.
Groetjes Kiko