beantwoord

Twee numbers in nieuwe app?

  • 22 October 2020
  • 6 reacties
  • 3422 x bekeken

Sinds gister werkt de oude Tele2 app niet meer. Ik heb een nieuwe moeten installeren, maar er doet zich een fout voor. 

 

Er zijn twee telefoonnummers aan mijn account gekoppeld. In de oude app kon ik met twee klikken wisselen tussen die nummers. Met de nieuwe app zie ik alleen het verbruik van mijn tweede telefoon, en niet van m’n primaire telefoon. Een tweede account toevoegen lukt niet, omdat ze onder dezelfde naam staan. Wat moet ik doen?

icon

Beste antwoord door pipodeclown 23 October 2020, 00:14

Bekijk origineel bericht

6 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Je moet dan eerst een eigen mijn.tele2 account aanmaken voor het tweede nummer. Misschien even een ander email adres erbij gebruiken? 

Ik heb (had) drie nummers in mijn account en nu alleen nog maar die van mijn zoon.

Het zou toch heel vreemd zijn dat ik mailadressen moet gaan aanmaken om extra accounts te kunnen zien.

Hoe kan ik de gegevens wel zien zonder dat ik daar extra actie voor moet onder nemen.

Zo maakt u het niet makkelijker maar ook niet leuker.

 

@Cas van Tele2  Dit member heeft eeb forumnaam met "Tele2” erin !

Reputatie 7

Als je inlogt op Mijn Tele2 dan zie je dus je tweede nummer en kan je onder “mijn gegevens” je gebruikersnaam aanpassen naar iets anders dan het e-mailadres. Daarna kan je opnieuw inloggen met je e-mailadres en controleren of je daar dan je primaire nummer ziet. Als beide accounts werken, dan kan je deze toevoegen aan de app. In de app kan je een extra account toevoegen door onderaan “meer” te kiezen en daarna “gebruiker toevoegen”.

Als je inlogt op Mijn Tele2 dan zie je dus je tweede nummer en kan je onder “mijn gegevens” je gebruikersnaam aanpassen naar iets anders dan het e-mailadres. Daarna kan je opnieuw inloggen met je e-mailadres en controleren of je daar dan je primaire nummer ziet. Als beide accounts werken, dan kan je deze toevoegen aan de app. In de app kan je een extra account toevoegen door onderaan “meer” te kiezen en daarna “gebruiker toevoegen”.

Helaas werkt dit niet. Ik heb de gebruikersnaam van 1 telefoon nummer gewijzigd, en nu werkt m’n oude gebruikersnaam niet meer. M’n 2e telefoonnummer blijft onvindbaar.

Reputatie 7

Als je inlogt op Mijn Tele2 dan zie je dus je tweede nummer en kan je onder “mijn gegevens” je gebruikersnaam aanpassen naar iets anders dan het e-mailadres. Daarna kan je opnieuw inloggen met je e-mailadres en controleren of je daar dan je primaire nummer ziet. Als beide accounts werken, dan kan je deze toevoegen aan de app. In de app kan je een extra account toevoegen door onderaan “meer” te kiezen en daarna “gebruiker toevoegen”.

Helaas werkt dit niet. Ik heb de gebruikersnaam van 1 telefoon nummer gewijzigd, en nu werkt m’n oude gebruikersnaam niet meer. M’n 2e telefoonnummer blijft onvindbaar.

Probeer dat 2e nummer eerst opnieuw te registreren om een Mijn Tele2 account ervoor aan te maken.

Reageer