beantwoord

Toevoegen abonnement geeft foutmelding

  • 4 October 2021
  • 4 reacties
  • 415 x bekeken

Hoi,

Ik heb net een nieuwe abonnement bij Tele2, alleen als ik dit wil toevoegen aan mijn account dan krijg ik constant een foutmelding. 

Ik heb een account aangemaakt en moet vervolgens m'n nummer invullen om de nieuwe Abo te koppelen, alleen als ik dan de code invul die ik in een sms krijg als verificatie kom ik niet verder. Enige wat ik zie is een foutmelding en dat ik het later nog eens moet proberen. Dat was gisteren ook al zo. 

Is er iets wat ik hieraan kan doen of moet ik nog langer wachten voordat het zou werken? Overal staat wel dat ik de Tele2 app kan gebruiken en niet dat ik moet wachten. 

Het is niet echt een heel erg goeie eerste indruk om eerlijk te zijn. 

icon

Beste antwoord door Sharon93 10 October 2021, 10:32

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Hey!
Misschien komt het omdat je emailadres al gekoppeld is aan een ander nummer? 
In dit topic zie je dat bijvoorbeeld, daar was het emailadres gekoppeld aan een ouder Tmobile nummer. 

 

Had je deze link gebruikt om jouw abonnement t activeren? https://www.tele2.nl/my/registreren 

Hoi,

Bedankt voor je reactie!

Ik heb het ondertussen uitgeprobeerd maar zelfs met een geheel nieuw e-mailadres werkt het niet. Krijg constant dezelfde foutmelding, denk dat er niks anders op zit dan de klantenservice te bellen.

Reputatie 7
Badge +12

Hey Sharon, leuk om te horen dat je een nieuw abonnement bij ons hebt!

Had je al een MijnTele2-account op een ander nummer waar je dit nieuwe nummer aan probeert te koppelen? Ik zie namelijk helemaal geen account op het 06-nummer wat in je profiel staat. 

Laat het me maar weten, dan ga ik met alle plezier op onderzoek uit! :smile:

Hoi,

Bedankt voor de reacties!

Het heeft zichzelf al opgelost want vandaag werkte het ineens wel gewoon. Geen idee waarom of wat er anders is maar het werkt ;)