beantwoord

Tijdfragementen laatst geupdate data/belminuten

  • 19 March 2018
  • 6 reacties
  • 197 x bekeken

Als ik de Tele2 app open om te mijn data/belminuten te checken, staat er bij laatst upgedate bij de data 48jaar geleden 01/01 en bij belminuten standaard 1 uur geleden, natuurlijk update hij mijn belminuten/data wel, alleen de tijdsfragmenten kloppen niet. Zou dit opgelost kunnen worden of is dit alleen iets waar ik last van heb??
icon

Beste antwoord door Rena Chan 19 March 2018, 13:22

Mijn tele2 heeft wat tijd nodig om de verbruikstatus te updaten, maar 48 jaar is net te lang denk ik 😛.



Dat symptoom had iemand anders ook al, toen was gerelateerd aan de tijd instellingen van iOS.



Maar kan het zijn dat hier iets anders aan de hand is.



https://forum.tele2.nl/mijntele2-312/bugtijd-laatste-update-verbruik-mijntele2-app-69195/index1.html#post420355
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

Telefoon= iPhone 7 Plus
Reputatie 7
Badge +2
Mijn tele2 heeft wat tijd nodig om de verbruikstatus te updaten, maar 48 jaar is net te lang denk ik 😛.

Dat symptoom had iemand anders ook al, toen was gerelateerd aan de tijd instellingen van iOS.

Maar kan het zijn dat hier iets anders aan de hand is.

https://forum.tele2.nl/mijntele2-312/bugtijd-laatste-update-verbruik-mijntele2-app-69195/index1.html#post420355
48 jaar geleden is waarschijnlijk 1 januari 1970. Dat is de datum als de klok op nul staat.
Reputatie 6
Badge
Hoi @Fokke.Veldstra.

Welkom op het het Tele2 forum,

Heb je al wat aan de tips van WhTurner en Rena Chan gehad?

Fijne dag,

Arjan van Tele2
Hoi @Fokke.Veldstra.

Welkom op het het Tele2 forum,

Heb je al wat aan de tips van WhTurner en Rena Chan gehad?

Fijne dag,

Arjan van Tele2


Jazeker, Rena chan zijn reactie heeft het probleem verholpen
Reputatie 7
Badge +2
Laat alsnog een review in de app store zodat de probleem bij de ontwikkelaars toch terecht komt ^^