beantwoord

Tijdelijk storinkje bij "Mijn Facturen"?

  • 27 February 2019
  • 7 reacties
  • 223 x bekeken

Reputatie 2
Dit staat er nu al een paar dagen in mijn Tele2 App:



Is gisteren gewoon automatisch afgeschreven.
Na doorklikken:




Al enig zicht op een oplossing?
icon

Beste antwoord door BovensteSteen 28 February 2019, 09:41

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

7 reacties

Heb ik ook en volgens de klanten service duurt het gewoon even voordat de facturen is verwerkt.
Reputatie 2
Dat is dan wel de eerste keer in de afgelopen jaren dat ik dat meemaak dan ...
Lijkt mij een "met een kluitje in het riet in sturen" kletsverhaaltje van de Tele2 klantenservice dus.

Klinkt eerder als:
Het duurt gewoon even ... En soms duurt het wat langer ... Maar dat ga ik niet uitzoeken ... Geen zin in ...

Dat is niet zoals in mijn Tele2 ken!
Reputatie 3
Hi, irritant dat dit al een paar dagen aangegeven wordt. Het is mogelijk dat dit onder een storing valt 😞
Kun je de app verversen en indien nodig opnieuw downloaden.
Mocht het probleem dan blijven, wil ik je vragen te kijken of je dit probleem ook hebt op MijnTele2 vanaf de site. Wil je dit dan aan mij doorgeven en aan geven welk toestel je gebruikt en welk besturingssysteem (en welke versie) daarop draait.

Dit mag je me dan doorgeven in een prive bericht samen met de volgende gegevens:

- Naam

- Adres

- Postcode + Woonplaats

- De laatste vier cijfers van je rekeningnummer

- Geboortedatum

Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Bernadet .

Ik zie je gegevens tegemoet.

Groet,

Bernadet
Reputatie 2
Die gegevens ga ik niet elke keer weer opnieuw doorgeven: ik heb geen zin om dat bij elke Moderator van Tele2 opnieuw te moeten doen. Wil mijn privegegevens niet overal rond hebben slingeren in priveberichten (waarvan ik vervolgens geen zicht meer heb op wat er verder mee gebeurt).
@Bernadet van Tele2 : Je kan deze opvragen bij @Arjan van Tele2 met mijn toestemming hiervoor bij deze. Alleen voor deze problematiek van dit topic te gebruiken.

Hoor graag van je wanneer het storinkje bij Mijn Facturen bij Tele2 is opgelost. DANK!
Reputatie 2
Opgelost! DANK!
Is er nog iets bekend over de oorzaak?
Reputatie 3
Fijn dat het opgelost is. Het is niet bekend wat de oorzaak was.

Gr, Bernadet
Reputatie 2
Maar hopen dan dat de kaboutertjes een volgende keer het huisje van Tele2 overslaan dus ...