beantwoord

Telefoon stuk, maar over 2,5 week verlengen

• 18 april 2017
  • 2 reacties
  • 135 x bekeken

Lieve Tele 2,

Bijna twee jaar geleden sloot ik bij jullie een mobiel abonnement af. Ik heb bijna twee jaar lang genoten van jullie service, maar nu zit ik met een probleem. De batterij van mijn iPhone 6 heeft het begeven, ik kan ongeveer 1,5 uur zonder stroom genieten van mijn iPhone 6 daarna is hij alweer leeg... Vanaf 9 mei kan ik mijn abonnement verlengen, maar ik heb dus in de tussentijd geen werkende telefoon.

Is het misschien mogelijk om mijn abonnement iets eerder te verlengen?

Groetjes,

Johan
icon

Beste antwoord door Maris van Tele2 19 april 2017, 13:09

Het is begrijpelijk dat je snel mogelijk een nieuwe telefoon in huis wil!
Wij kunnen een verlening niet vervroegen, ook niet als dit maar met een paar dagen is.

Op 9 mei kan je het best langs een van onze winkels gaan zodat je gelijk een nieuw toestel mee naar huis kan nemen.:D

Groetjes, Maris
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Badge
Wij kunnen een verlening niet vervroegen, ook niet als dit maar met een paar dagen is.

Op 9 mei kan je het best langs een van onze winkels gaan zodat je gelijk een nieuw toestel mee naar huis kan nemen.:D

Groetjes, Maris

Groetjes, Maris

Bedankt voor je reactie!

Groetjes, Johan