telefoon niet bezorgd op afgesproken data.

• 24 juni 2018
  • 5 reacties
  • 3409 x bekeken

Telefoonnummer is niet bezorgd op afgesproken data. Zondag 24 Juni zou mijn telefoon gebracht worden door een koerier van OPD. Ik krijg zelfs nog een sms zondagochtend, tussen 9.22 en 11.22 komen bezorgen. Als iemand getrouwd is krijgt de vrouw automatisch de achternaam van haar partner, de kinderen de achternaam van de vader, in mijn tijd iig. Nu belt de bezorger op, staat voor de deur, rijdt dan weer verder en stelt dat hij de telefoon niet kan bezorgen vandaag, omdat er geen streepje staat tussen de achternamen. Er zit wel een spatie tussen de achternamen, dat is juridisch voldoende naar mijn mening?!! Ik krijg 11.16 een sms, dat ik weer een nieuwe afspraak kan maken met OPD. Heel vervelend dit, mijn oude telefoon laadt niet meer op en heb dringend mijn nieuwe telefoon nodig!

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Het is soms pietluttig, maar namen moeten voor BKR registratie en fraude preventie wel kloppen!
Dat vrouwen de naam van de man krijgen etc. Is echter wel achterhaald, een man kan na een huwelijk in Nederland tegenwoorsig ook de naam van de vrouw aannemen!
Het is soms pietluttig, maar namen moeten voor BKR registratie en fraude preventie wel kloppen!
Dat vrouwen de naam van de man krijgen etc. Is echter wel achterhaald, een man kan na een huwelijk in Nederland tegenwoorsig ook de naam van de vrouw aannemen!
. Even goed mijn verhaal lezen eric, ik ben van 1968. Ik zeg ook, ‘ in mijn tijd’. Het gaat geschil gaat om een streepje tussen de namen of een spatie, de namen kloppen gewoon. Even voor de duidelijkheid, het gaat dus niet over een naam die niet klopt!!! Juridisch dus ongegrond om de telefoon niet af te leveren. Hij had het paspoort en de bankpas moeten controleren. De telefoon is overigens al volledig door mij betaald!
Er is geen enkele rechter die stelt dat ik een ander persoon ben dan diegene de de bestelling heeft geplaats, alleen omdat er geen streepje staat tussen de namen. Er staat een spatie tussen de namen. Bovendien is de bezorger voor de deur boven aan de dijk blijven staan en heeft de gegevens van de bank en het paspoort niet gecontroleerd.
Reputatie 6
Badge
Hoi fayalobi,

De bezorgers moeten inderdaad erg streng zijn, heb je hier al contact over gehad met de OPD?

Fijne dag,

Arjan
Hoi fayalobi,

De bezorgers moeten inderdaad erg streng zijn, heb je hier al contact over gehad met de OPD?

Fijne dag,

Arjan
Duidelijk mannen die reageren, niet lezen en het beter weten. Ik heb contact gehad, dat klopt, zowel met OPD als met tele2. Door de bezorger was geen reden aangegeven waarom hij het pakje niet kon bezorgen, zowel niet aan OPD alsook aan Tele 2. Waarschijnlijk een bezorger met een angstaanval, waardoor ik mijn telefoon niet tijdig kreeg. Zoals ik al eerder heb aangegeven, de namen zijn juist, het paspoort is juist, het rekeningnummer was juist, daarom heb ik vandaag wel mijn pakketje gehad van 2 bezorgers die wel hun baan waardig zijn. De eerste bezorger ( die op de bewuste zondag de telefoon niet leverde) belde vanuit zijn auto en reed verwilderd rond hier in de buurt, zonder mijn gegevens te controleren. Hij wilde waarschijnlijk van zijn zondag genieten. Zijn smoes was, dat er geen streepje tussen 2 namen stond en hij was niet van plan om met het pakketje aan de deur te komen om de gegevens te controleren. Hij heeft heel duidelijk geweigerd zijn werk te doen. Zoals ik al eerder zei, de namen stonden niet aan elkaar geschreven, of ondersteboven. Er stond een spatie tussen de namen, zoals bij iedereen en dat is voldoende.