vraag

Telefoon inruilen via Redeem

• 19 september 2019
  • 4 reacties
  • 168 x bekeken

Goedemiddag
ik heb meer dan twee weken geleden mijn telefoon opgestuurd naar het bedrijf Redeem via Tele2. Nadat ik het had opgestuurd krijg ik heel snel een sms dat ze mijn mobiel hadden ontvangen. Ik kreeg kort daarop een sms met daar in dat alles in orde was en dat ik binnen vier werkdagen het geld op mijn rekening zou hebben. We zijn nu inmiddels 10 à 12 dagen verder en er is nog steeds niks op mijn rekening gestort. Ik vind dit heel lastig vooral om het feit dat je ervan uitgaat dat het te vertrouwen is, ik ben zelf ook klant van Tele2 en het leek me ideaal. Ik heb jullie opgebeld en kreeg te horen dat ik er zelf achteraan moest gaan en moest gaan mailen naar Redeem, dit maar gedaan en tot op heden nog steeds geen reactie, ik ben het zeker niet eens over de manier hoe hun te werk gaan. Ik ben echt van mening dat jullie dit verder moeten oplossen aangezien jullie met hun in zee zijn en mensen op internet adviseren hun telefoon in te ruilen voor inruilwaarde. Het liefst krijg ik dat geld op me rekening maar als het zo moet wil ik gewoon mijn telefoon terug. Hoe nu verder Tele2???

4 reacties

Reputatie 4
Badge
Hallo Yalissa,

Zoals ook in andere topics aangegeven kunnen we vanwege de privacywetgeving helaas geen informatie achterhalen over de status van je verkoop aan Redeem.
Wat ik wel kan doen is je gegevens doorgeven aan Redeem met het verzoek dit alsnog zo snel mogelijk af te handelen.

Stuur je me hiervoor even een privébericht met daarin je volledige naam, adres, geboortedatum en laatste 4 cijfers van je rekeningnummer?
Tevens wil ik graag weten wanneer je precies je toestel hebt verzonden en wanneer je bericht hebt ontvangen dat ze het geld gingen overmaken. Wanneer heb je verder mailcontact met hun gehad?

Groet Petra
Ik heb u een privé bericht gestuurd.

Mvg Yalissa
Al iets vernomen van Redeem?
ik vind dit echt zo slecht, ook vanuit jullie.
jullie doen zaken met ze & dit is hoe hun met jullie klanten omgaan.
Dit geeft jullie ook een slechte naam op deze manier.
Reputatie 4
Badge
Ik heb je privébericht ontvangen. Alle gegevens worden verzameld en doorgestuurd. Zodra er informatie is laat ik je dat weten.

Reageer