Tele2 opt-out werkt niet. AVG klacht ingediend, dus niet slechts een melding

• 15 maart 2019
  • 2 reacties
  • 194 x bekeken

Ik heb me al 2-3 keer via opt-out afgemeld, ondanks dat ik me NOOIT aangemeld had voor die reclame mails. Die wil ik niet.
Maar Tele2 stoort zich kennelijk niet aan klachten van klanten, OF ze zijn niet in staat om zoiets simpels op te lossen. WEER reclame ontvangen, ondanks dat ik de vorige keer gedreigd had om mijn abo te beeindigen. Dat ga ik dus doen ONTBINDING van de overeenkomst, omdat ze een ondeugdelijke dienst leveren.

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Haha, dat is een goede. De opt-out werkt niet en daarom ontbind je het contract.... dat wordt een klusje voor het incassobureau als je de facturen niet gewoon betaald. Voordeel is dan wel dat je uiteindelijk je verhaal bij de rechtbank kan doen. Dat is waarschijnlijk toch wat je wilt voor zo'n principe zaak! Maar was het wel een mail die daaronder viel? Want als zaken bedoeld zijn om te te informeren etc. dan mogen c.q. moeten ze die emails wel sturen.
Reputatie 7
Badge +1
Kan Bos incasso ook nog wat verdienen. Heb je de postbode ook ontslagen omdat hij reclame bezorgde?
Als Bos ingrijpt stopt het internet en de telefoon vanzelf. Heb je meteen geen last meer van ongevraagde mails en ongevraagde telefoontjes.