Tele2 app werkt niet meer

  • 12 februari 2017
  • 5 reacties
  • 490 x bekeken

Sinds een paar dagen heb ik een nieuw toestel, Samsung A5 2017. eerst alle app's over gezet op mijn nieuwe toestel en daarna alleen maar het bericht "mijn tele2 is gestopt:.
Uiteraard eerst de app verwijderd en opnieuw geinstalleerd, wachtwoord veranderd maar niets helpt tot nu toe.
Iemand enig idee?
Groeten Hans

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Reputatie 5
Badge +3
Dag Hans,

De app heeft zo zijn kuren. Goed dat je deze al een keer verwijderd hebt. Lukt het je wel om via een desktop in te loggen?

Groet Trinh
Via de computer werkt het wel.
Reputatie 5
Badge +3
Dan vrees ik ervoor dat je af en toe zelf even de app moet verwijderen en opnieuw moet blijven proberen. Hij heeft namelijk zo zijn kuren. Tot die tijd kan je je verbruik via een desktop controleren, niet het meest ideale, maar voor nu wel handig.
Jammer, ik dacht dat het door mijn nieuwe telefoon kwam. Dan maar rustig afwachten. Bedankt voor je snelle reactie.
Reputatie 5
Badge +3
Graag gedaan. Ja, jammer is dit, maar hopelijk werkt het snel weer. Zorg dat je in ieder geval de laatste update hebt!