beantwoord

Tele2 app werkt niet: "Er is iets mis gegaan. Probeer het later nog een keer"

  • 13 May 2017
  • 6 reacties
  • 401 x bekeken

Ik wil een nieuw account activeren, aangezien ik een nieuwe klant ben.
Dit lukt niet en ik krijg: Er is iets mis gegaan. Probeer het later nog een keer.
Ik zie meerdere mensen die dit probleem hebben, maar een structurele oplossing kan ik niet vinden.
Via internet / computer kan ik ook niks en krijg precies hetzelfde.
App is al een keer opnieuw geinstalleerd
icon

Beste antwoord door Frenk van Tele2 14 May 2017, 11:20

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

Reputatie 6
Bedankt!

Zo te zien is er bij de start van je abonnement bij ons geen MijnTele2 omgeving aangemaakt. Dit kunnen we lossen door met zorg, liefde en noeste arbeid alsnog een MijnTele2 omgeving voor je te bouwen.

Daar gaan we nu dus mee aan de slag. Zodra het gelukt krijg je een mailtje om je account te activeren. Houd er wel rekening mee dat het een paar weken kan duren :)

Heb je voor of na die tijd nog vragen dan hoor ik het graag!
Reputatie 6
Hoi cornelvis! Welkom op ons forum.

De melding die je krijgt wijst er meestal op dat je een e-mailadres (gebruikersnaam) gebruikt die bij ons bekend is. Zal ik dat voor je checken? Zou je me alsjeblieft een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:
- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum
- Het e-mailadres waarmee je probeert in te loggen
Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Frenk.

Ik zie je gegevens tegemoet!
Ok dan hoor ik het graag van jullie.
Zou dit met het overstappen te maken gehad hebben van Telfort naar Tele2?

Bedankt voor de moeite iig.
Reputatie 6
Het kwam niet door de overstap maar meer door het moment waarop je de bestelling plaatste. We hadden rond die tijd eventjes een storing met het gevolg dat je geen MijnTele2 omgeving hebt.

De storing had geen andere gevolgen dus zodra we dit gefikst hebben werkt alles weer naar behoren 😉
Hoi,
Hoeveel is een paar weken?

Ik hoor het graag van je.

Cornelis
Reputatie 6
@cornelvis

Ik heb het even voor je gecheckt en kwam tot de conclusie dat het lijstje van 16 mei niet goed doorgestuurd was. Dit was erg slordig, excuus!

Het is nu bij de juiste persoon terecht gekomen en die gaat er alsnog mee aan de slag. Ik kan helaas nog niet zeggen hoe lang het exact duurt, daarom houd ik weer "een paar weken" aan.