beantwoord

Tele2 app werkt al weken niet meer

  • 11 July 2019
  • 10 reacties
  • 1150 x bekeken

Sinds enkele weken kan ik niet meer inloggenop mijn tele2 app.
Heb al een nieuw WW aangevraagd, de app verwijderd maar niets niks nada njente .... de melding dat er iets mis is gegaan blijft ie aangeven ... kan iemand mij vertellen hoe dit komt?
Ik ben niet de enige gezien de reviews bij mijntele2 app
icon

Beste antwoord door Malamute 31 July 2019, 22:30

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

10 reacties

Reputatie 4
Hallo Brigitta,

Helaas heb je te maken met een verstoring in de MijnTele2 app. We zijn op de hoogte van het probleem en verwachten dit binnen nu en een week op te lossen.
Je kunt gelukkig zonder problemen gebruik maken van de MijnTele2 webversie. Excuses voor het ongemak!

Groet Petra
Dank je wel voor je reactie Petra
Reputatie 4
Hierbij een update met betrekking tot de inlog problemen voor de MijnTele2 app: We wachten nog op goedkeuring vanuit Apple en Google. Zonder goedkeuring van deze partijen kunnen we de update niet live zetten in de Playstore en Appstore.
Bedankt voor je berichtgeving Petra, we gaan het zien. Mijn gevoel zegt als het alleen nog om de goedkeuring van Apple en Google gaat dat binnen no time de app toch weer gewoon te gebruiken is
Reputatie 4
Er is goedkeuring gekomen vanuit Apple en Google. De nieuwe versie kan vanaf heden gedownload worden. Deze update zorgt ervoor dat de app niet meer crasht.
Mocht je na deze update toch nog steeds problemen ondervinden met inloggen, laat het ons gerust weten.
Dank je voor je berichtgeving, maar ….. ik heb de App ge-updated maar alsnog kom ik niet in de Tele2 app (nieuw wachtwoord aangemaakt)
Reputatie 4
Hallo Brigitta,

Gebruik je leestekens in je wachtwoord, zoals #, $, -, ., _ ?
Ik heb in de Google Play Store al 1 review gezien over de laatste versie van de app dat je nog steeds niet kan inloggen als je paswoord leestekens bevat, een paswoord zonder leestekens werkt wel.

Werkt het dan nog niet dan zou je ook nog kunnen proberen om de app eerst te verwijderen en daarna opnieuw te installeren.
Reputatie 4
Bedankt voor je tip Malamute. @Brigitta235 wil je dit eens proberen en ons even laten weten of het dan wel werkt?

Alvast bedankt!
Petra
Hallo Malamute en Petra, poeh poeh .... het heeft aardig wat wroeten in aarde gekost of hoe ze dit ook noemen 😉 ... maar ik ben er in!!
Ik gebruikte inderdaad een karakter in mijn wachtwoord. Inmiddels weer een nieuw wachtwoord zonder karakter aangemaakt en Voíla .... ik kan inloggen!

Super bedankt voor de tip Malamute, zonder deze tip was het me dus nooit gelukt!

En ook Petra uiteraard bedankt voor het reageren e.d., zo zie je maar dat zelfs de "mannetjes" die bij Tele2 ver achter de schermen werken niet altijd stil staan hoe het bij de abonnees "mis" kan gaan 😉

Beide een fijne dag en nogmaals bedankt voor het reageren en mee denken,

Gr. Brigitta
Reputatie 4
@Brigitta235 Graag gedaan, wij zijn ook blij dat het is opgelost. Het heeft zeker wat 👣 in de 🌍 gekost. 😅
Aan het wachtwoord issue gaan we achter de schermen nog verder werken.

Ik ga het topic hierbij sluiten.

Fijne dag
Groet Petra