beantwoord

Tele2 app en producten

  • 14 december 2017
  • 5 reacties
  • 298 x bekeken

Beste,

Morgen gaat mijn Tele2 abbonement in. Ik stap namelijk over van T-Mobile. Nu heb ik echter al dagen lang problemen met het inloggen in de tele2 app, hij zegt namelijk dat het inloggen niet lukt en dat ik het nog eens moet proberen of dat er een technische storing is?
Ook kan ik op internet niet mijn overzicht van producten bekijken, en zie ik op mijn laptop op mijn tele2 continu een rode balk verschijnen met: 'Er ging iets fout bij het ophalen van je gegevens. Probeer het later nog eens.'
Ik hoop dat dit opgelost kan worden. Ik wil nog geen spijt hebben van mijn overstap.

Met vriendelijke groet,

Roelof Vos
icon

Beste antwoord door Roelof25 15 december 2017, 10:20

Hoi Mark!

Yes nadat ik mijn simkaart vandaag in gebruik heb genomen kan ik inloggen! Bedankt!
Zou je dit topic een slotje kunnen geven o.i.d.?

Met vriendelijke groet,

Roelof
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Volgens mij is MijnTele2 pas bereikbaar als je abonnement is ingegaan.
Ah ik hoop dat dat het dan is! Ik wil Tele2 namelijk wel echt een kans geven ondanks de vele slechte recensies 🙂
Reputatie 4
Badge
Hoi Roelof,

Kun je inmiddels alles inzien in je MijnTele2 account?

Mark
Hoi Mark!

Yes nadat ik mijn simkaart vandaag in gebruik heb genomen kan ik inloggen! Bedankt!
Zou je dit topic een slotje kunnen geven o.i.d.?

Met vriendelijke groet,

Roelof
Reputatie 4
Badge
Hoi Roelof,

Goed om te horen! Ik sluit je topic. Mocht je nog vragen hebben dan mag je hier een nieuw topic voor openen.



;)

Mark