beantwoord

Tele2 app


Hallo, ik kan via mijn Tele2 op web browser mijn bundels niet aanpassin. Zo als ik wil.
Ik kan verhogen maar ik kan niet verlagen.. Iedere keer moet ik klanten service bellen
Gr.

icon Beste antwoord door Kim van Tele2 10 september 2017, 14:02

Voor het aanpassen van je abonnement zijn verschillende voorwaarden.
Daar zou het mee te maken kunnen hebben.

Wat voor contract heb je? En welke melding krijg je als je de bundels wilt aanpassen?

Groetjes, Kim

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

8 Reacties

Reputatie 2
Badge
Voor het aanpassen van je abonnement zijn verschillende voorwaarden.
Daar zou het mee te maken kunnen hebben.

Wat voor contract heb je? En welke melding krijg je als je de bundels wilt aanpassen?

Groetjes, Kim
Hallo kim ik heb mobile Abonnemet voor 2 jaar.Als ik wil aanpassen via mijn tele2 op pc
Ik kan niet op lagere bundels klikken. Ik heb nu onbeperk bellen en 1 gb internet
Als ik wil 100 minuten en 1 gb ik kan niet doorgan om te verzenden
Ik wil graag per 1 oktober 100 belminuten en 1 gb internet bundel
Gr Ahmet
Reputatie 4
Badge +4
Je kan niet lager dan je instapbundels. Dat als je initiële abonnement onbeperkt bellen en 1 GB was, dan kun je niet naar 100 min en 1 Gb. Als je begonnen was met 100 min en 1GB en je hebt in de tussentijd een keer verhoogd naar onbeperkt bellen moet je weer terug kunnen naar 100 min. Je kunt wel weer een nieuw instapniveau bepalen als je jouw contract gaat verlengen. Dat is dan na je lopende contract en gaat via www.tele2.nl/verlengen.
Reputatie 2
Badge
Als je wilt kan ik het voor je aanpassen. Laat het dan maar even weten.

Groetjes, Kim
Ja graag
Ik wil per 1 oktober 100 minuten en 1 Gb internet
Alvast bedankt
Reputatie 2
Badge
Dat is voor je geregeld. Je hebt de gevraagde bundels per 1 oktober.

Groetjes, Kim
Top Danku wel
Reputatie 2
Badge
Omdat het is opgelost zal dit topic gesloten worden.
Als je nog andere vragen hebt kun je een nieuw topic starten.

Groetjes, Kim