beantwoord

Tele2 app

  • 16 mei 2017
  • 4 reacties
  • 114 x bekeken

Sinds ik de nieuwe Samsung S8 + heb werkt de Mijn Tele2 app niet meer. De boodschap is, Mijn Tele2 is gestopt.
wie weet hoe ik dit kan verhelpen?
icon

Beste antwoord door Maris van Tele2 17 mei 2017, 08:20

Welkom op ons Forum!

Bij sommige klanten werkt het om de App te verwijderen en vervolgens opnieuw te installeren, heb je dit al geprobeerd?

Groetjes, Maris
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Badge
Welkom op ons Forum!

Bij sommige klanten werkt het om de App te verwijderen en vervolgens opnieuw te installeren, heb je dit al geprobeerd?

Groetjes, Maris
Als ik de reviews lees werkt jullie app bij zeer weinig mensen met Android 7.0 of hoger. Op mijn S8+ kom ik ook niet verder dan het login-scherm. Erg teleurstellend..🙄
Badge
Hoi @leunie,

Kan je inmiddels gebruik maken van de App?

Groet, Maris
Badge
Vanwege de inactiviteit in dit topic zal ik deze gaan sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen. Fijne dag!

Groet, Maris