beantwoord

Tele2 app


Waarom is het zo ontzettened moeilijk om een app aan de praat te krijgen voor een organisatie als Tele2?
De klantenservice komt niet verder als het opnieuw downloaden van de app.
Dat werkt dan 1 dag en is daarna weer niet aan de praat te krijgen.
Het aantal dagen telt hij wel goed af maar je dataverbruik is niet te zien en staat bij mij al weer dagenlang op het verbruik van 2 dagen geleden.
De app,werkt al maanden niet fatsoenlijk.
Als dit tekenend is voor de betrouwbaarheid van Tele2 dan ben ik de langste tijd klant geweest.
icon

Beste antwoord door Hinke van Tele2 10 May 2017, 15:50

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

15 reacties

Reputatie 1
Je kunt verbruik ook in je browser bekijken via mijn.tele2.nl. Niet zo handig als in een app, maar het is wel beschikbaar.
Reputatie 7
Is ook 10 keer beter, gewoon een snelkoppeling van je MijnTele2 en je bent van die app af.
Afschaffen dat onding.
Reputatie 4
Hi Wout br52,

Er waren wat problemen met de app, deze zouden verholpen moeten zijn maar wat ik begrijp werkt het bij jou dus nog niet goed. Wanneer heb je hem voor het laatst opnieuw gedownload?
Kun je je verbruik wel goed inzien via de website?

Groetjes,

Hinke
Hi Wout br52,

Er waren wat problemen met de app, deze zouden verholpen moeten zijn maar wat ik begrijp werkt het bij jou dus nog niet goed. Wanneer heb je hem voor het laatst opnieuw gedownload?
Kun je je verbruik wel goed inzien via de website?

Groetjes,

Hinke


Goedemorgen,

Ik heb de app donderdag opnieuw geinstalleerd, het is pet.
In mijn Tele2 kan ik het verbruik wel inzien en dat loopt redelijk synchroon met het verbruik wat mijn Mifi router aangeeft.
Omdat ik 2 abonnementen heb waarvan ik er 1 niet kan inzien op de router was ik blij met de mogelijkheid om de app te gebruiken.
Ik vind dat als je iets aanbied je er ook voor moet zorgen dat het werkt en anders verwijderen.

Groetjes Wout
Reputatie 4
Hi Wout br52,

Kun je een screenshot maken van wat je nu ziet als je op app kijkt? En kun je mij aangeven wat voor toestel je hebt en welke versie de Mijntele2 app heeft?

Groetjes,

Hinke
Goedemiddag Hinke,

Hierbij een screenshot van enkele minuten geleden.
Welke app versie weet ik niet, Is donderdag 4 mei geinstaleerd.
Hoop,dat je dan genoeg info hebt.

MVG Wout
Reputatie 4
Hi Wout br52,

Zou je nog één keer de app opnieuw willen installeren en dan via Instellingen naar Mijntele2 gaan, om daar na te gaan wat er bij Versie staat.
En zou je mij kunnen laten weten welke versie van iOS op je Ipad staat? Dit kun je vinden via Instellingen -> Algemeen -> Software-update.

Groetjes,

Hinke
Goedemorgen Hinke,

Heb de app opnieuw geinstalleerd, versie 3.2.2
Software op de Ipad is 10.3.1, maar met de eerdere versies werktte de app ook niet zoals het zou moeten.

MVG Wout
Ter aanvulling het werkt dus nu ook niet.
Reputatie 4
Hi Wout br52,

Kun je mij vertellen wat de app op dit moment aangeeft hoeveel data je zou hebben verbruikt? Dan kijk ik even of hier inderdaad afwijking in zit.

Groetjes,

Hinke
Hallo Hinke,

De app geeft op nummer 06-xxxxxx36aan 21744 en nog 22 dagen te gaan, update 1 uur geleden, op het nummer 06-xxxxxx93 zou het 21506 zijn deze update is van 5 dagen geleden. Op het eerste nummer komt dit redelijk overeen met wat mijn router zegt. Het tweede nummer kan ik morgen pas controleren.

MVG Wout
Reputatie 4
Hi Wout br52,

Je app is dan toch bij, want dat is ook precies wat mijn systeem aangeeft voor beide nummers en die is voor beide nummers van een uur geleden ;)

Groetjes,

Hinke
Hallo allemaal,

De app werkt sinds de laatste posts ok.
De waarden van beide telefoonnummers komen redelijk tot goed overeen met de hoeveelheden data die de beide routers aangeven.
Als het zo blijft ben ik dik tevreden.

Groet Wout
Reputatie 4
Hi Wout br52,

Bedankt voor je update, goed om te horen dat het werkt!
Kan ik verder nog iets voor je betekenen?

Groetjes,

Hinke
Reputatie 4
Hi Wout br52,

Aangezien ik niets meer van je heb vernomen, ga ik deze topic sluiten.
Mocht je toch nog vragen hebben, kan je een nieuwe topic starten.

Groetjes,

Hinke