tele2 app

• 16 december 2016
  • 17 reacties
  • 379 x bekeken

Reputatie 1
ik kan niet meer inloggen in mijn tele2 app terwijl ik zeker weet dat mijn wachtwoord hoed is.....zeer irritant

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

17 reacties

Hier her zelfde probleem .
Ik heb het gemeld bij de moderator.
De site zelf geeft ook niks door qua verbruik.
Reputatie 1
maar op de site kan ik wel inloggen maar met de app lukt dat niet tewijl dat hetzelfde email adres en wacht woord heef..echt heel raar en irritant
Reputatie 7
Badge +4
Hier hetzelfde probleem!
Hier ook zelfde probleem, welke jullie hier naar kijken tele2!
Ik snap niet waarom er geen email wordt gestuurd als er een storing is en op site tele2 bij storing wordt niks vermeld.
Waarom laat je ons zo lang in het ongewisse en wordt er zo slecht gecommuniceerd over storingen?
Reputatie 7
Badge +4
https://forum.tele2.nl/actuele-informatie-nieuws-acties-174/problemen-mijntele2-website-app-61694
Reputatie 1
hoelang gaat die storing nog duren?vanaf vrijdag ochtend kan ik al niet inloggen op de app en op de site m`n gebruiks gegevens niet...gaat weer lekker zo...
Ik haak aan bij Patrick41
Sinds vrijdag al storing op de app.
Mag onderhand wel opgelost zijn....dit duurt veel te lang of wordt er in het weekend niets aan storingen gedaan???!!@
Reputatie 1
ik hoop dat het snel is opgelost maar ben bang dat het nog wel even gaat duren...
Reputatie 1
de site werkt weer om je abbo verbruik te kijken
De app op mijn mobiel iig nog niet
Reputatie 1
klopt...de app nog niet...
Reputatie 1
nu doet de site het weer niet...heeft wel even gewerkt maar helaas...
Hier nog een heel irritant indd
Schandelijk.....dag 4 en het werkt nog niet.
Kom op TELE2 .....
Reputatie 1
ik hoop echt dat het vandaag is opgelost vooral die app....zeeeeer irritant dat die nog niet werkt...
Reputatie 5
Badge +2
Hoi allemaal,

De app werkt weer sinds vanmiddag!

Groetjes,
Jolien