Tele2 app

  • 19 mei 2016
  • 3 reacties
  • 101 x bekeken

kan al een week lang niks zien op mijn Tele2 app. Als ik de app oproep krijg ik de melding na het aanraken van de functie "verbruik "de mededeling "oh nee we hebben even geen contact" dit is niet de eerste keer dat dit gebeurt.

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 5
Badge +3
Hoi 1010Chris,

Dit geldt dus alleen voor je Tele2 app? Heb je al eens geprobeerd om je uit te loggen en de app te verwijderen en daarna weer erop te zetten?

Ik hoor graag van je!
Groet, Trinh
Hoi 1010Chris,

Dit geldt dus alleen voor je Tele2 app? Heb je al eens geprobeerd om je uit te loggen en de app te verwijderen en daarna weer erop te zetten?

Ik hoor graag van je!
Groet, Trinh


heb de app opnieuw geïnstalleerd en hij werkt weer
Reputatie 5
Badge +3
Fijn. Bedankt voor de terugkoppeling 1010Chris.

Ik ga je topic sluiten wanneer je geen vragen meer hierover hebt.

Goed weekend! Groet, Trinh