vraag

tele2 app

  • 3 maart 2015
  • 1 reactie
  • 444 x bekeken

Ik wil graag de tele-2 app gebruiken, maar zodra ik daar wil registreren om een account aan te maken loop ik vast bij de stap waarbij tele2 mij een mail stuurt om vervolgens mijn account te activeren en je wachtwoord in te stellen. Ik kan op mijn mail deze ontvangen berichten niet openen want dan treden er fouten op en het duurt ook gemiddeld 30 minuten voordat hij eenmaal de mail geopend heeft. Wat kan ik hieraan doen, is er een andere manier om je abonnement en andere gegevens die deze app verstrekt bij te houden?

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Badge +4
Hoi Pietersinke,

Heel vervelend dit! Misschien biedt het troost dat je hier niet de enige in bent. Voordat we dit voor je kunnen oplossen wil ik je een aantal vragen stellen:

- Heb je ooit eerder gebruik kunnen maken van Mijn Tele2 mobiel of wordt dit je eerste keer?
- Via welk apparaat open je de mail (PC, mobiele telefoon, tablet, laptop) en met welk mailprogramma?
- Welke foutmelding krijg je?
- Lukt het aanmelden via de website wel?

Ik hoor het graag van je!

Groetjes Maurice