beantwoord

Tele2 account resetten

• 16 juni 2017
  • 4 reacties
  • 105 x bekeken

Goedendag,

Graag zou ik het Tele2 account van dit emailadres willen resetten zodat ik een nieuwe kan aanmaken. Dit omdat ik een nieuw abonnement heb, op een andere naam, die ik nu niet kan koppelen met mijn email. Anders kan ik geen gebruik maken van app.

Mvg,
Sascha
icon

Beste antwoord door Jurrien van Tele2 17 juni 2017, 10:12

Hallo Sascha,

Als ik het goed begrijp wil je inloggen in Mijn Tele2 met een ander e-mailadres dan dat je nu doet. Dit is mogelijk mits het e-mailadres dat je wilt gaan gebruiken niet al in gebruik is.

Stuur je me in dat geval een privébericht met je telefoonnummer waarvoor je de wijziging wil invoeren, je volledige adres, geboortedatum en het e-mailadres dat gekoppeld moet worden.

Groeten Jurrien
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Badge
Hallo Sascha,

Als ik het goed begrijp wil je inloggen in Mijn Tele2 met een ander e-mailadres dan dat je nu doet. Dit is mogelijk mits het e-mailadres dat je wilt gaan gebruiken niet al in gebruik is.

Stuur je me in dat geval een privébericht met je telefoonnummer waarvoor je de wijziging wil invoeren, je volledige adres, geboortedatum en het e-mailadres dat gekoppeld moet worden.

Groeten Jurrien
Yes, heb ik gedaan.
Dankjewel, ik zie graag een reactie tegemoet.

Groetjes Sascha
Badge
Top! Ik heb je vanwege de gegevens privé een reactie gegeven. Ik hoor graag van je!
Groetjes Jurrien
Badge
Dit topic is gesloten i.v.m. inactiviteit.
Groeten Jurrien