beantwoord

Tele2 account maken

  • 4 December 2017
  • 26 reacties
  • 1730 x bekeken

Ik probeer een tele2 account te maken. Dat gaat goed totdat er een vestigingsmail wordt gestuurd om het account te activeren. Die ontvang ik namelijk niet. Graag hulp want ik wil graag mijn verbruik inzien. Groeten Frank
icon

Beste antwoord door JeroenM van Tele2 13 February 2018, 14:32

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

26 reacties

Reputatie 4
Hallo,

Ik heb een nieuwe link gestuurd naar het E-mail adres dat in je profiel staat. Werkt het hier wel mee?
Beste Jeroen,

Bedankt voor u reactie. Helaas werkt t nog steeds niet. Als ik mijn email adres cybera....@quicknet.nl invul staat er een melding dat ik deze niet kan gebruiken. Terwijl dat wel het adres is dat bij mijn 06 nummer hoort.

Met vriendelijke groet,
Frank
Reputatie 4
Heb je de mail wel binnen gekregen?
Hetgeen ik ontvangen heb van u stat hieronder. Dat is de email om een account te maken / te activeren ;
--
Beste meneerDe Groot,

Met de link hieronder activeer je je account voor MijnTele2. De link is 24 uur geldig. Ben je net te laat? Vraag dan een nieuwe link aan op mijn.tele2.nl.

Activeer nu MijnTele2

Meer weten
Kunnen we je nog ergens mee helpen? Kijk op tele2.nl/klantenservice of bel 020−754 4444.

We houden contact.
Tele2

---->
is op het juiste adres binnen gekomen. Echter als ik dan op de link " activeer nu mijntele2" klik en dingen invul en klik op " bevestig email en wachtwoord" staat er " Opgegeven e-mailadres kan niet worden gebruikt " .

Dus bij Tele2 staat mijn email adres waarschijnlijk op geblokkeerd of zo.
Reputatie 4
Zo te zien is je account al actief.

Ik wil graag je wachtwoord resetten.

Zou je me alsjeblieft een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:
- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum
Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Jeroen M.

Bedankt voor je medewerking.
Ik zie je gegevens tegemoet.
Groet,
Jeroen M
Reputatie 4
Ik heb je een link gestuurd om je wachtwoord te resetten. \

Zou je dit willen testen?
t Spijt me maar ik heb nog steeds geen email ontvangen waarmee ik het wachtwoord kan resetten. Staat mijn email adres soms op een zwarte lijst ?
Reputatie 4
Dan gaat er iets mis in het systeem.

Ik heb je probleem uitgezet bij de afdeling die hier over gaat, ik verwacht dat het binnen 4 werkdagen opgelost is.
Super. Alvast bedankt voor de moeite
Beste Jeroen,

Tot op heden zijn er al 4weken voorbij en ik heb nog steeds niets gehoord. Ook heb ik een paar keer geprobeerd om interloggen / activatiemail laten sturen maar niks lukt. Ik ontvang geen ctivatiemail en inloggen gaat ziezo niet. Ik wil heel graag zien wat de status van mijn facturen bij Tele2 is. Graag ontvang ik hulp. Groeten, Frank
Reputatie 4
Vreemd dat je geen bericht hebt ontvangen van mijn collegas, Ik heb nogmaals een mail gestuurd zou je het nog een keer kunnen proberen?
Beste Jeroen,

Bedankt voor u reactie.
Ik weet niet wat het is bij Tele2 maar het lukt nog steeds niet. Alsof mijn mailadres op een zwarte lijst staat.
Heb ook vaak geprobeerd om op emailadres vergeten te klikken maar ook dat werkt niet.
Ik weet mij echt geen raad meer.
Groeten,
Frank
Het laatste contact met tele2 is al maanden geleden. Wat ik ook probeer, ik kan geen account maken. Als ik klik op " eerste keer inloggen" en daarna email invul en verstuur. Staat er bovenaan de pagina een rode balk met dat het niet gelukt is vanwege een technische storing.

Het lijkt mij heel prettig dat tele2 er voor zorgt dat ik in kan loggen en mijn facturen en gebruik kan inzien.

Hopelijk krijg ik nu wel een reactie

Met vriendelijke groet,
Frank de groot. -Aangepast door moderator-
Reputatie 4
Het is heel vreemd dat het nog steeds niet werkt.

Heb je misschien een ander mail adres dat we kunnen testen?

Zo ja zou je dit dan via een privé bericht willen sturen?
Ik kan er ook niks aan doen - Aangepast door moderator - is beschikbaar.
ik vraag mij af of mijn email adres, - Aangepast door moderator - wel gekoppeld is aan mijn account ??
Reputatie 4
ik vraag mij af of mijn email adres, - Aangepast door moderator - wel gekoppeld is aan mijn account ??

Ja deze was gekoppeld ik ga het andere mail adres koppelen zodat we dit kunnen testen.
dat zou geweldig zijn. Alvast bedankt voor de moeite.
Reputatie 4
Voordat we dit doen,als het goed is heb je nu een mail gekregen op je oude adres.

Zou je deze stappen kunnen volgen?
Een uur geleden heb ik hier een reactie op geplaatst. In ieder geval heb ik nog steeds geen email gekregen op het oude adres. Op meer devices bekeken, ook in de spam mappen, maar niets ontvangen.
Nieuwe email zojuist ontvangen op oude email adres ( cyberangel@ ). Nieuw wachtwoord ingesteld maar krijg nog steeds geen reactie. Werkt niet.
Reputatie 4
Ik heb nogmaals een bericht uit gezet bij de afdeling die hier over gaat ik blijf de case in de gaten houden.
Jammer dat het nog niet opgelost is. Ik heb er in ieder geval alles aan gedaan. Ben wel bang dat ik mijn abonnement niet ga verlengen.

M.vr.gr.
Frank
Beste Jeroen,

ik wilde even doorgeven dat ik nu in mijntele2 kan inloggen. Email adres met legrand@ werkt nu perfect.
Nu kan ik mijn facturen en gebruik inzien en das heel prettig.

Dus bedankt voor het weer in orde maken.....

M.vr.gr.
Frank
Reputatie 4



Dat duurde even.

Sorry daar voor :)

Ik ben blij dat het nu wel werkt.