beantwoord

tele 2 account niet gekoppeld aan abbonement

  • 21 februari 2020
  • 1 reactie
  • 181 x bekeken

Wanneer ik inlog op mijn tele2 dan staat er een melding bij verbruik: 'Het verbruik kan niet geladen worden
Probeer het later nog een keer', en bij facturen staat dit ook. Het lijkt erop dat mijn abonnement niet is gekoppeld aan mijn 'Mijn Tele2' account en dus heb ik geen inzicht in mijn verbruik etc. Hoe kan ik mijn abonnement koppelen aan het account dat aan mijn e-mail adres is gekoppeld?

icon

Beste antwoord door Rox van Tele2 27 februari 2020, 12:12

Hi @kadird52, welkom op onze community. Via de e-mail heb je een activatielink ontvangen om het account te activeren. Zou je dit willen checken eerst? Mocht je die e-mail niet hebben, stuur mij dan een privébericht met deze link. Ik heb dan de volgende gegevens nodig:

  • Voornaam + achternaam
  • Klantnummer
  • Volledige adresgegevens
  • Geboortedatum
  • Laatste 4 cijfers van het bij ons bekende IBAN nummer

Zodra ik die heb ontvangen, ga ik op zoek naar een andere oplossing! 

Groetjes, 

Rox

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Reputatie 5
Badge +2

Hi @kadird52, welkom op onze community. Via de e-mail heb je een activatielink ontvangen om het account te activeren. Zou je dit willen checken eerst? Mocht je die e-mail niet hebben, stuur mij dan een privébericht met deze link. Ik heb dan de volgende gegevens nodig:

  • Voornaam + achternaam
  • Klantnummer
  • Volledige adresgegevens
  • Geboortedatum
  • Laatste 4 cijfers van het bij ons bekende IBAN nummer

Zodra ik die heb ontvangen, ga ik op zoek naar een andere oplossing! 

Groetjes, 

Rox