Storing Mijn Tele2

• 10 augustus 2016
  • 4 reacties
  • 315 x bekeken

Als ik probeer in te loggen op Mijn Tele2 met Chrome, komt er na het klikken op "Vaste telefonie" na "de pagina wordt geladen", eventjes de paars/groene pagina, waarna er een vrijwel ondoorzichtig grijs waas over de pagina komt met een ronddraaiende cirkel. Na een aantal minuten verandert dit niet en blijft de pagina wachten. In Firefox kan ik wel gewoon inloggen (en zie "by the way" dat mijn laatste factuur betaald zou zijn, maar dit is nog niet van de bankrekening afgehaald)

Zie hier een screenshot( en let op de tekst {{TRANSLATION.......

Aanvulling: Ook bij inloggen op Internet etc, gaat het fout.

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 5
Badge +3
Dag WhTurner,

Bedankt voor je bericht. Heb je er vandaag ook nog last van?

Groet, Trinh
Hallo Trinh,
Ja het is nog fout. Ik heb ontdekt dat het iets met Ghostery te maken heeft. Als ik daar het blokkeren uitschakel, werkt het goed. Het nu geen tijd om dit verder uit te zoeken. Morgen dan maar.
Uit nader onderzoek blijkt dat van de 7 trackers op de Inlogsite van Tele2, het nodig is om Qubit Opentag niet te blokkeren om bovengenoemde fout te verhelpen.
Ik weet niet of er voordat dit optrad, Qubit wel geblokkeerd mocht worden of dat deze onlangs is toegevoegd cq. gewijzigd voor Tele2 Misschien is dit voldoende om uit te zoeken waarom dit optreedt.
Reputatie 5
Badge +3
Bedankt WhTurner :)
Ik ga dit doorzetten!
Groet, Trinh