beantwoord

Storing inloggen Tele2.nl?


  • Blijvertje
  • 20 reacties

Probeer al 3 dagen in te loggen op tele2.nl

Klopt het dat er een storing is?

icon

Beste antwoord door GdR 10 June 2021, 18:40

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

16 reacties

Dag @eric ,

Helaas heb ik van @Cas van Tele2  alleen maar een melding gekregen om mij aan te melden voor mobiel.

Dit was al reeds eerder gebeurd.

Sorry voor je naamgebruik. Zal verder deze niet meer toepassen.

Des ondanks, via jouw link ben ik wat "wijzer” geworden.

Bedankt daarvoor.

Ook even aan @Cas van Tele2 ,

Bedankt voot je reacties en "inzet”.

ik wil graag deze topic afsluiten. Misschien is een nieuwe topic met medewerkers van Tele2 zelf mogelijk bij het openen.

Prettige vakantie aan alle leden.

Reputatie 7
Badge +12

Voor dat soort vragen heeft @Cas van Tele2 zich aangeboden om met je te bespreken. Hij is een medewerker van Tele2, pipo en ik zijn medeklanten.

Dag @eric ,

Ik heb je link geopend en gezien dat de instellingen van Samsong niet overeen kwamen met jullie eigen instellingen.

Door het doorlopen van dit stappenplan, heb ik dus verschillende aanpassingen gedaan.

Bij een van het aanpassen werd er een aanduiding gegeven dat ik niet verder kon i.v.m. een naammelding die gevraagd werd.

Heb deze dus "door laten gaan”.

 

T.a.v. het aanmelden op tele2.nl: Via een email krijg ik altijd een melding t.a.v. mijn Internet en telefoonkosten.

Hierbij word het aantal nummers vermeld dat ik gebeld heb met eventueel de extra kosten.

Aangezien ik ook een mobieltje heb, (dus via mijntele2) is mijn vraag of ik daar automatisch bericht van kan krijgen met eventueel een verwijzing via een pdf? 

Als aanvullende vraag: Wordt de dataset van Tele2 en T-Mobile algemeen via een gebruikersnaam en wachtwoord zonder neveninstellingen wat meer toegankelijk?

Dit met name omdat er via een wachtwoordprogramma allerlei instellingen gedaan moeten worden.

Sorry voor het doorvragen, maar via de media worden allerlei aanbiedingen gedaan zonder dat met "problemen” zal ondervinden.

In ieder geval bedankt voor je reactie. Ook aan @pipodeclown die de moeite genomen heeft om een reactie te plaatsen.

Misschien tot wederbericht. 

Reputatie 7
Badge +12

Voor het instellen van je telefoon, voor zover dat al niet vanzelf is gedaan door Samsung, kijk op toestelhulp.tele2.nl .

 

Dag @Cas van Tele2 en @eric en ook @pipodeclown ,

Hartelijk dank voor jullie reacties :wink: .

Zou het mogelijk zijn om de aanduiding gebruikersnaam aan te laten passen naar emailadres?

Dit om verwarring te voorkomen?

Het zou prettig zijn als het inloggen op een algemene noemer plaats kan vinden.

Dit ook t.a.v. T-Mobile.

Als laatste heb ik toch noch eenvraagje i.v.m. dataverbruik: Kan ik mijn mobieltje zodanig instellen dat ik daar gebruik van kan maken?

Ik neem aan dat ik instellingen moet aanpassen t.a.v. internet op mijn mobieltje (Samsung A21s).

Helaas worden er zoveel apps en instellingen aangeboden dat ik daarom internet heb uitgeschakeld.

Heeft iemand een sugestie om toch internet te kunnen gebruiken met "noodzakelijke” instellingen?

Groeten van … en "wellicht” tot wederreacties.

 

 

Reputatie 6
Badge +2

Bedankt voor de update @GdR. Vanaf nu kan je inloggen met jouw e-mailadres en een wachtwoord. Geen gebruikersnaam meer inderdaad. 

@pipodeclown, allemaal verschillende platformen met verschillende inlogs. We zijn hard bezig met een project om alles achter 1 account te koppelen. :smile:

Reputatie 7

Hoi @GdR,

Jij hebt twee MijnTele2 accounts, een voor mobiel en een voor jouw vaste diensten. Ik begrijp nu dat je een nieuw account moet aanmaken voor jouw mobiele abonnement om toegang te krijgen tot jouw facturen. Ik ga je hiermee helpen! Je kan een MijnTele2 account aanmaken via deze link: https://www.tele2.nl/my/registreren.

Het is veilig om jouw Communityprofiel aan te vullen met gegevens, deze zijn alleen voor medewerkers van Tele2 zichtbaar. Ik stuur je een privébericht voor het gemak om het samen op te lossen!

3, ook nog een account voor de community 🤡

Dag @Cas van Tele2 ,

Heb vanmiddag een uitgebreid telefonisch contact gehad met een medewerker.

Gezamelijk hebben we geconstateerd dat de gebruikersnaam voor mobiel niet aangepast kan worden.

ook niet als ik mijn mobiel nummer invoer.

Herhaaldelijk wordt er verwezen naar alleen een wachtwoordwijziging.

Door mijn emailadres in te voeren konden we verder gaan.

Het is mij dus niet duidelijk waarom men een gebruikersnaam vraagt terwijl dit een e-mail adres moet zijn.

Wat betreft de opmerking: aanmaken account mobiel: Was al "jarenlang” ingevoerd.

Helaas had de "medewerker” niet al te veel ervaring met b.v. de opslag in de kluis van Lastpass.

Dit als reactie.

Reputatie 6
Badge +2

Hoi @GdR,

Jij hebt twee MijnTele2 accounts, een voor mobiel en een voor jouw vaste diensten. Ik begrijp nu dat je een nieuw account moet aanmaken voor jouw mobiele abonnement om toegang te krijgen tot jouw facturen. Ik ga je hiermee helpen! Je kan een MijnTele2 account aanmaken via deze link: https://www.tele2.nl/my/registreren.

Het is veilig om jouw Communityprofiel aan te vullen met gegevens, deze zijn alleen voor medewerkers van Tele2 zichtbaar. Ik stuur je een privébericht voor het gemak om het samen op te lossen!

Dag @Cas van Tele2 ,

Heeft u toegang om een logboek te bekijken t.a.v. mijn telefonische contacten?

Om te voorkomen dat ik telkens problemen ondervind, zou ik het op prijs stellen als een medewerker de moeite en tijd neemt om bepaalde instellingen met mij door te nemen.

Kan dit telefonisch?

Mijn cookies waren al via een van uw collega's met een telefonisch contact opgeschoond.

Ik heb hiervoor ook een programmaat geïnstalleerd (ccleaner profesional).

Kunt u aangeven wat u verstaat onder MijnTele2-account?

De begrippen: Tele2.nl, Mijn tele2 , inloggen om opnieuw met een andere gebruikersnaam en code toegang te krijgen op uw site (onderscheid mobiel, internet met vaste telefoon geen tv).

Mijn bedoeling is om alle facturen in te kunnen zien.

Mijn abonnement is: Internet met telefoon en een mobieltje.

Het laatste heb ik opnieuw (een Samsung A21s via jullie) aangeschaft i.v.m. geen ondersteuning 2G.

Misschien een optie om mij persoonlijk een bericht te sturen met mijn telefoonnumer?

Ik weet niet of dit dit wil aangeven in mijn profiel i.v.m. gegevensbeveiliging.

In afwachting van uw reactie…

Ik maak mij geen zorgen, maar mijn gedachtegang is: Ik wil verder geen moeite meer doen om tot een oplossing te komen. M.a.w. Ik ben er enigszins "klaar” mee.

 

Reputatie 6
Badge +2

Hallo @GdR,
Geen zorgen we gaan er samen alles aan doen om ervoor te zorgen dat jij weer kan inloggen op jouw MijnTele2-account! Je geeft aan dat je de mail hebt ontvangen om in te loggen met het e-mailadres. Je kan dan niet meer inloggen met gebruikersnaam maar met jouw e-mailadres. Lukt dat ook niet?

Dan heb ik nog een aantal stappen voor je opgezocht die je kan doorlopen om dit op te lossen. Om te beginnen kan je je cookies verwijderen, via deze link wordt precies uitgelegd hoe dat moet: https://www.browserchecker.nl/cache-bestanden-verwijderen. Als dat niet werkt, probeer dan een andere browser zoals bijvoorbeeld Chrome, Firefox, Edge of Opera. 

Laat je ons weten of het is gelukt?

Reputatie 7
Badge +8

Mijn tele2 thuis werkt weer! 

Dag @eric ,

Uiteraard.

Heb deze mail ontvangen.

Via de link kom ik niet verder!

Ik kan mijn gebruikersnaam niet aanpassen.

 

 

Reputatie 7
Badge +12

Misschien heeft dit er iets mee te maken?

Dag @theocoppes ,

Bedankt voor je reactie.

Via telefonisch contact heb ik verschillende malen geprobeerd om uitleg te krijgen.

Het laatste contact gaf aan (geen al te vriendelijk persoon, maar dit ter zijde) weet ook geen termijn te vermelden wanneer dit opgelost zou kunnen zijn.

Via een email heb ik bericht gekregen dat mijn gebruikersnaam aangepast moet worden om tele2.nl te kunnen openen.

Dit i.v.m. een update.

Mijn gebruikersnaam is anders dan mijn e-mailadres.

Om op het forum te komen lukt gelukkig nog wel.

Helaas blijf ik problemen ondervinden om algemeen in te kunnen loggen.

Bij het aanmelden met mijn "gewone” gebruikersnaam en geprobeerd om mijn wachtwoord verschillende malen aan te passen, krijg ik een ronddraaiend cirkeltje boven in met oss enz.

Ik zie door de bomen het bos niet meer.

Ook nog geprobeerd om via een chat een reactie te krijgen.

Ook dit is zonde van de tijd.

Misschien komt er vanuit tele2 een algemene e-mail om gebruikers op de hoogte te stellen dat er inderdaad een storing is en op welk tijdstip dit eventuweel verholpen zou kunnen zijn.

Dus waarschijnlijk gewoon maar afwachten.

 

Reputatie 7
Badge +8

Ik kan vandaag ook niet inloggen.

Maar sinds wanneer het niet meer werkt weet ik niet.

De laatste weken heb ik niet meer ingelogd.