beantwoord

Steeds opnieuw inloggen bij mijn tele2

• 19 januari 2016
  • 9 reacties
  • 339 x bekeken

• Is lekker bezig
  • 5 reacties
Wanneer ik ingelogd ben in mijn tele2 wordt er in een pop-up opnieuw gevraagd om gebruikersnaam en wachtwoord in te voeren. Mijn standaard username en wachtwoord werken dan niet en als ik cancel kan er geen data getoond worden. Ook in de mijn tele2 app krijg ik de melding dat er iets mis is gegaan en dat ik het later nogmaals moet proberen. Ik heb er zeker al een paar weken last van en het probleem is gelijk aan het probleem in dit topic: https://forum.tele2.nl/smartphones-instellingen-184/steeds-opnieuw-inloggen-na-inloggen-mijn-tele2-48352
icon

Beste antwoord door Kiko van Tele2 2 februari 2016, 12:35

Hoi hoi,
Geen probleem. 🙂
Ik heb je nu een activatielink gestuurd naar het emailadres wat je mij in een privebericht had gestuurd. De link die in deze mail staat is 24 uur geldig.
Laat je weten of het hiermee wel lukt? 🙂
Groetjes Kiko
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

9 reacties

Reputatie 5
Badge +4
Hoi Pmes,
Hmm dit klinkt niet echt lekker!
Zou je eens een screenshot willen maken van wat je te zien krijgt als je via de website probeert in te loggen?

En wat betreft de app. Heb je toevallig een iPhone? Hiermee hebben we helaas een issue. Bij veel klanten is hij verholpen sinds de update van de MijnTele2 app van vorige week. Helaas is het niet voor alle klanten opgelost, maar daar zijn we nog hard mee aan het werk.

Groetjes Kiko
Bij deze. De app is een Android app.
In de app krijg ik nog steeds de melding " OH NEE! We hebben even geen contact. Geen zorgen! We zijn hard bezig om MijnTele2 te verbeteren. Probeer het later nog eens."

Het lijkt er op dat de problemen zijn begonnen op het moment dat de administratie aangepast moest worden en dat dat allemaal erg lastig was omdat ik twee contracten heb bij Tele2.
Reputatie 5
Badge +4
Bedankt voor je screenshot en je uitleg!

Zou je mij in een privebericht deze gegevens willen sturen:
Naam
Adres
Postcode + woonplaats
Klantnummer
Emailadres waarmee je wilt inloggen
Geboortedatum

Dit wil ik gaan uitzetten bij de afdeling IT, want er is blijkbaar iets mis met jouw MijnTele2 account.
Je kunt mij deze gegevens sturen door op mijn profiel te klikken. Daar zie je een knop Bericht. Hier moet je op klikken.
Ik zie je gegevens wel verschijnen.
Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Dankjewel voor je gegevens!
Ik heb even gekeken en ik vind dit een zeer merkwaardige situatie. Ik krijg namelijk te zien dat jouw account nog niet actief is. Maar als ik jouw screenshot zie, kom je dus wel je MijnTele2 omgeving in. Hierdoor ben ik even wat gaan navragen binnen het bedrijf en als eerste wil ik je vragen om je account opnieuw te activeren. Want we hebben een oude en een nieuwe omgeving en wellicht is de nieuwe omgeving nog niet gebruikt.

Zou je dat eens willen uitproberen?
Groetjes Kiko
Hi Kiko,

Excuses voor de late reactie, ik zat in het buitenland. Als ik op de link klik krijg ik precies dezelfde melding als waarvan ik al een screenshot heb gepost.

Groeten.
Reputatie 5
Badge +4
Hoi hoi,
Geen probleem. 🙂
Ik heb je nu een activatielink gestuurd naar het emailadres wat je mij in een privebericht had gestuurd. De link die in deze mail staat is 24 uur geldig.
Laat je weten of het hiermee wel lukt? 🙂
Groetjes Kiko
Het lijkt opgelost. Nadat ik op de link uit de mail heb geklikt en mijn gegevens invoerde kreeg ik de opmerking dat het emailadres al in gebruik was. Nadat ik een ander mailadres in heb gevoerd en dat heb geactiveerd werkt het goed. Het oude mailadres kan ik ook nog steeds mee inloggen maar geeft dezelfde melding als altijd.

Dank voor je hulp!
Reputatie 5
Badge +4
Ik heb de technische afdeling een mail gestuurd met de vraag of ze hier naar willen kijken. Want dat is natuurlijk apart.
Ik laat het weten als ik een update heb.
Groetjes Kiko