beantwoord

Standaard nummer selecteren in MijnTele2 app bij meerdere aansluitingen

  • 12 August 2018
  • 5 reacties
  • 1379 x bekeken

  • Durft te posten
  • 1 reactie
Mijn dochter en ik hebben allebei een eigen mobiel abonnement met een eigen telefoonnummer op dezelfde naam en emailadres. Als ik de MijnTele2 app opstart krijg ik elke keer de melding:" Je hebt nog geen standaard 06-nummer geselecteerd. Van dit nummer laat de app alle data zien. Dit kan je doen."
Elke keer selecteer ik mijn eigen nummer en denk dan dat het geregeld is, want hij zegt dat hij het opslaat.
Toch moet ik dat elke keer opnieuw doen. De app onthoudt mijn selectie niet, ook al zegt de app:"Top! Dit is nu je standaard nummer voor de MijnTele2 app: xx-xxxxxxxx (mijn mobiele nummer)."
Is het de bedoeling dat ik elke keer de keuze moet maken?
icon

Beste antwoord door Frenk van Tele2 13 August 2018, 15:26

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +8
Je moet voor elk nummer één apart mailadres gebruiken anders raakt het helemaal in de knoop. Gebruik naast het tele2 adres een hotmail of Gmail adres.
Reputatie 6
Hi KFi,

Dit klinkt als een bekende bug - de nieuwste versie van de app moet dit oplossen :)

Ik zie dat die voor android inmiddels (net) beschikbaar is - iOS heb ik nog niet kunnen checken.

Als het probleem na de update nog speelt hoor ik het graag!
Hoi Frenk,
Zojuist de nieuwe versie bijgewerkt en het probleem is opgelost, toppie!
Bedankt voor de reactie en mooi dat het zo snel is verholpen!
Groetjes Karin
Reputatie 7
Voor iOS zag ik vandaag de update voorbij komen, dus die is ook beschikbaar.
Reputatie 6
Hoi Frenk,
Zojuist de nieuwe versie bijgewerkt en het probleem is opgelost, toppie!
Bedankt voor de reactie en mooi dat het zo snel is verholpen!
Groetjes Karin


Goed om te horen dat het gefikst is, toch een stukje gebruiksgemak zo :)

@theocoppes het betreft in dit geval twee 06-nummers onder één account. Een e-mailadres kun je slechts per account instellen, niet per 06-nummer 🙂 in het geval dat het twee accounts zou betreffen zou je zonder meer gelijk hebben.