beantwoord

"Sorry, er is iets misgegaan. Probeer het later nog eens..."

  • 1 March 2018
  • 2 reacties
  • 427 x bekeken

Goedemiddag mevrouw/meneer,
Ik ben helaas mijn wachtwoord van MijnTele2 vergeten, en nu probeer ik al een aantal weken een nieuw wachtwoord in te stellen, maar ik krijg keer op keer nadat ik op 'versturen' heb geklikt, de melding: "Sorry er is iets misgegaan, probeer het later nog eens". Ik kan nu dus al weken niet inlogge op MijnTele2 en vind dit erg vervelend. Zou iemand mij kunnen helpen? Bij voorbaat dank.
Mvg
icon

Beste antwoord door JeroenK van Tele2 2 March 2018, 09:20

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 5
Vanwege de inactiviteit in dit topic zal ik deze gaan sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen. Fijne dag!
Reputatie 5
Hi,

Zou je me alsjeblieft een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:
- Naam
- Adres, postcode, woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum
Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen Privébericht naar Jeroen.

Bedankt voor je medewerking.
Ik zie je gegevens tegemoet.