beantwoord

"Sorry, er is iets mis gegaan probeer het later opnieuw" melding mijntele2 App

  • 1 mei 2017
  • 2 reacties
  • 892 x bekeken

Hallo,
Ik wil heel graag zien hoeveel data ik gebruik via de mijn Tele2 app.
Elke keer wanneer ik in wil loggen komt er te staan; Sorry, er is iets mis gegaan probeer het later opnieuw..

Heb tot nu toe alles geprobeerd maar hij blijft dit bericht weergeven, kan iemand mij hiermee helpen?
icon

Beste antwoord door Maris van Tele2 2 mei 2017, 08:18

Hoi Annoor,

Kan je op dit moment je verbruik wel inzien als je inlogt in de mijntele2 omgeving op een computer?
Zou je de App eens willen verwijderen en daarna opnieuw kunnen installeren, vaak lost dit het probleem op!

Groetjes, Maris
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Badge
Hoi Annoor,

Kan je op dit moment je verbruik wel inzien als je inlogt in de mijntele2 omgeving op een computer?
Zou je de App eens willen verwijderen en daarna opnieuw kunnen installeren, vaak lost dit het probleem op!

Groetjes, Maris
Badge
Vanwege de inactiviteit in dit topic zal ik deze gaan sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen. Fijne dag!
Groet, Maris