vraag

Slechte toegankelijkheid MijnTele2 en app

  • 1 december 2019
  • 0 reacties
  • 78 x bekeken

Hi,

Sinds vandaag heb ik een Sim Only aangeschaft via Tele2. Echter, ik begin nu al wel te huiveren. MijnTele2 werkt niet via de browsers en de Tele2-app geeft telkens de melding dat de app gecrasht is (ook al doet de app het wel op de achtergrond).

Als je inlogt bij MijnTele2 via de browser, dan laad het menu bovenaan en vervolgens ververst de pagina en krijg je een wit scherm te zien. Een oneindige loop. Het gaat om de laatste versies van Safari en Chrome op een Macbook Pro, laatste versie.

Is dit een bekend issue? Kan ik van mijn kant wat doen om het werkbaar te krijgen? Dit kan voor mij namelijk een reden zijn om mijn koop te ontbinden. Een persoonlijke omgeving, zowel browser als app, moet gewoon foutloos werken. Vooral bij een product waar je per maand voor betaalt. 

Dank en groet,

Danny

 

 


0 reacties

Geen reactie

Reageer