Slecht mobiel bereik.

Sinds overstap van sony experia x compact (sim only) naar sony xperia xz2 compact (telefoon met abonnement) heb ik slecht mobiel bereik. Vooral als ik gebeld word, krijgen mensen mijn voicemail. Toevallig rond de periode dat t-mobile met tele2 fuseerde. Het kan dus liggen aan de fusie? Het kan liggen aan overstap van sim only naar telefoon met abonnement? (Overigens dezelfde simkaart, belminuten en data bundel) Het ligt volgens mij niet aan de instellingen want ik kan wel bellen en gebeld worden, alleen niet altijd. Het ligt ook niet aan de telefoon. Als ik de simkaart in de sony experia x compact doe, heb ik het zelfde slechte bel-bereik, die ik voorheen niet had. Wie weet de oplossing? Er is niets vervelender dan dat je niet weet of je nu wel of niet gebeld kan worden terwijl je op een telefoontje wacht.

icon Beste antwoord door Arjan van Tele2 14 januari 2019, 08:58

Hoi mikehoogendijk,

Welkom op het forum van Tele2,
Niet fijn dat je bereik minder is geworden, aan de fusie ligt het niet hoor.
Omdat dit misschien een technisch probleem is, kan ik je hier op het forum niet goed helpen,
Het handigst is om toch even te bellen met de klantenservice in deze.

Bel onze klantenservice op 020-754 4444. Of op 1200 als je jouw mobiele nummer van Tele2 gebruikt

Groet,

Arjan

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 Reacties

Reputatie 5
Badge
Hoi mikehoogendijk,

Welkom op het forum van Tele2,
Niet fijn dat je bereik minder is geworden, aan de fusie ligt het niet hoor.
Omdat dit misschien een technisch probleem is, kan ik je hier op het forum niet goed helpen,
Het handigst is om toch even te bellen met de klantenservice in deze.

Bel onze klantenservice op 020-754 4444. Of op 1200 als je jouw mobiele nummer van Tele2 gebruikt

Groet,

Arjan
Sinds ik Volte aan heb staan heb ik tot nu toe geen problemen meer ervaren.
Reputatie 5
Badge
Goed om te horen!

Fijne dag

Arjan