beantwoord

Simkaart niet ontvangen

  • 5 juli 2020
  • 3 reacties
  • 165 x bekeken

Ik heb een week geleden al bericht van Tele2 gehad maar mijn nieuwe simkaart nog steeds niet ontvangen. 

icon

Beste antwoord door pipodeclown 5 juli 2020, 01:35

Dan is de telefonische klantenservice de snelste weg om meteen te horen of de simkaart al is verstuurd. Zo ja, controleer dan of het juiste adres staat geregistreerd. Je kunt ook hier wachten op een Tele2 moderator, die zijn na het weekend weer actief op het forum en zullen je eerst vragen je gegevens te sturen in een privé bericht om in het systeem te kunnen kijken.

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +1

Heb je verlengd of als nieuwe klant een nieuw abonnement aangevraagd?

Nee, was de oude pincode kwijt en had geen pukcode. 

Reputatie 7
Badge +1

Dan is de telefonische klantenservice de snelste weg om meteen te horen of de simkaart al is verstuurd. Zo ja, controleer dan of het juiste adres staat geregistreerd. Je kunt ook hier wachten op een Tele2 moderator, die zijn na het weekend weer actief op het forum en zullen je eerst vragen je gegevens te sturen in een privé bericht om in het systeem te kunnen kijken.