Simkaart Activeren

  • 3 november 2018
  • 2 reacties
  • 472 x bekeken

Hallo allemaal,

Gisteren heb ik een abonnement aangesloten en wilde mijn simkaart activeren. Daarvoor moest ik op de Tele2 website inloggen. Ik ga dan naar ''Eerste keer inloggen'', maar het lukt niet om in te loggen. Ik krijg een foutmelding dat er iets is misgegaan en om later weer te proberen. En hierdoor kan ik mijn sim niet activeren.

Graag jullie advies hierover en alvast bedankt.

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 6
Badge
Hoi Shiep

Welkom op het forum van Tele2,
Omdat je je profiel niet volledig hebt ingevuld, kan ik nu niet met je meekijken,
Zou je me alsjeblieft een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:
- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum
Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Arjan .

Bedankt voor je medewerking.
Ik zie je gegevens tegemoet.
Groet,
Hoi Shiep

Welkom op het forum van Tele2,
Omdat je je profiel niet volledig hebt ingevuld, kan ik nu niet met je meekijken,
Zou je me alsjeblieft een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:
- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum
Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Arjan .

Bedankt voor je medewerking.
Ik zie je gegevens tegemoet.
Groet,


Hi Arjan,
Ik heb u een privebercht gestuurd. Ik hoop dat u mij hiermee kunt helpen. Ik kan nog steeds niet in MijnTele2 inloggen en kan mijn sim daardoor nog niet activeren.
grt