beantwoord

simkaart

  • 10 juni 2016
  • 3 reacties
  • 90 x bekeken

Hallo ik ben overgestapt naar Tele2 en heb een nieuwe simkaart ik heb hem vandaag moeten actieveren maar er staat op me teleffon geen service maar ik heb de simkaart er goed in hoe kan dat??
icon

Beste antwoord door Ben van Tele2 13 juni 2016, 15:28

Hoi naomi.079,
Is het abonnement van Tele2 al actief?
Neem je bijvoorbeeld je nummer mee van een andere provider? Dan kan het zijn dat deze nog steeds daar actief is.
Of is het een nieuw abonnement?

Ik wil graag controleren hoe het zit.
Om dit te doen heb ik enkele gegevens van je nodig.

Zou je me alsjeblieft een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:
- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer/06-nummer
- Geboortedatum
Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Ben.

Bedankt voor je medewerking.
Ik zie je gegevens tegemoet.
Groet,
Ben
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 6
Badge +5
Hoi naomi.079,
Is het abonnement van Tele2 al actief?
Neem je bijvoorbeeld je nummer mee van een andere provider? Dan kan het zijn dat deze nog steeds daar actief is.
Of is het een nieuw abonnement?

Ik wil graag controleren hoe het zit.
Om dit te doen heb ik enkele gegevens van je nodig.

Zou je me alsjeblieft een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:
- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer/06-nummer
- Geboortedatum
Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Ben.

Bedankt voor je medewerking.
Ik zie je gegevens tegemoet.
Groet,
Ben
Reputatie 6
Badge +5
Hoi naomi.079,
Ik heb helaas nog geen privébericht van je ontvangen. Als je me nog een privébericht stuurt, kan ik je helpen. Anders sluit ik het topic volgende keer.
Vriendelijke groet,
Ben
Reputatie 6
Badge +5
Hoi naomi.079,
Helaas heb ik niks meer van je gehoord. Daarom sluit ik het topic nu.
Groet,
Ben