Sim kaart niet geactiveerd na levering

• 23 maart 2017
  • 4 reacties
  • 156 x bekeken

Vandaag kwam mijn Galaxy S7 binnen met abonnement. Mijn 4G doet het nog niet en als ik iemand wil bellen krijg ik het bericht "Niet aangemeld bij netwerk.". Ik heb gelezen dat ik mijn SIM moet activeren via de Bestelling & levering pagina, maar daar staat dat de bezorging is ingepland tussen 12:00 en 15:00, maar de telefoon is al besteld. Ik dacht dat ik moest wachten tot 15:00, maar er staat nog steeds dat de bestelling ingepland is en ik kan mijn SIM dus niet activeren.

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Badge
Hee iliasopdebeat,

ik heb helaas niks meer van je gehoord, daarom ga ik ervan uit dat alles in orde is gekomen. Dit topic is gesloten.

Groetjes Jurrien
Badge
Hallo iliasopdebeat.

Hoe gaat het met je? En hoe is het met de nieuwe Samsung S7 + simkaart? Ik zie dat je inmiddels gebruik maakt van de bundels in je abonnement. Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik graag van je anders zal dit topic gesloten worden.

Groetjes Jurrien
Badge
Welkom op ons forum iliasopdebeat !
Wat vervelend dat nu nog geen gebruik kan maken van je nieuwe telefoon en abonnement :(
Heb je inmiddels al contact gehad via een ander kanaal zoals @Patrick41 heeft aangeraden? En heeft dat tot de oplossing geleid?

Gaat het om een nieuw abonnement of een verlenging? En in het geval van een nieuw abonnement, bevat dit ook een aanvraag voor nummerbehoud? In dat geval wordt je simkaart automatisch geactiveerd wanneer je telefoonnummer is overgezet.
Kun je me vertellen hoe het nu met de simkaart is?

Groetjes Jurrien
Reputatie 1
raar,ik kreeg woensdag m`n abbo binnen met de s 7 en mijn sim kaart werd gelijk geactiveerd,als ik jou was zal ik even de klanten service bellen en als dat niet kan even via facebok contact op nemen.als je hier antwoord wil kan het wel een aantal dagen duren.