beantwoord

Sim kaart activeren

• 30 September 2020
  • 3 reacties
  • 179 x bekeken

Hey tele 2

Nadat ik bij mijn vorige sim kaart plotseling het probleem kreeg dat deze niet meer bevoegd was voor spraak. Heb ik via de chat een nieuwe sim kaart thuis gestuurd gekregen.

Deze moet ik dan weer activeren bij mijn tele2. Maar ik krijg daar de melding dat jullie nog aan  het klussen zijn. Nu las ik dat een nieuw account aanmaken kan helpen. Maar om die weer te activeren moet ik een sms krijgen die ik niet kan ontvangen.

Om de cyclus te doorbreken hoop ik dat jullie mijn sim kaart kunnen activeren

mvg 

Remy  Valkenhoff

icon

Beste antwoord door Remy85 1 October 2020, 15:43

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Nu heb ik via de tele 2 klantenservice chat te horen gekregen dat ik ben overgezet naar het t mobile netwerk. Helaas kon hij via de chat niks meer voor me doen. maar helaas kan ik nu ook niet bellen naar de klantenservice. wellicht morgen met iemand anders zn telefoon.

Wel ben ik zelf al aan de slag geweest met apn instellingen maar helaas geen resultaat.

Misschien dat iemand van tele 2 het nu even kan fixen voor mij?

Reputatie 7
Badge +2

Fijn dat je meteen ook bent overgezet. Heeft de medewerker niet meteen de simkaart geactiveerd? De klantenservice kan dat inderdaad voor je doen. Of een moderator hier, zorg dan wel dat je je forumprofiel volledig ingevuld hebt. Persoonlijke gegevens als telefoonnummer zijn daar alleen voor Tele2 te zien.

haha nou tot nu toe is het nog niet fijn dat ik ben overgezet.  Ik heb net de klantenservice gebeld. Sim kaart is geactiveerd maar zonder resultaat en verder kon ze ook niks voor mij doen. dus dit probleem is weer doorgezet naar een andere afdeling die contact met mij op neemt via de mail.  ik was overigens de 3e vandaag met dit probleem.